Stil Zdravlje

Fit na plaži i u uredu

Pripremite se za ljeto uz vježbe bivše trenerice Davida Beckhama: sve što trebate je uzeti petominutnu pauzu

Fit na plaži i u uredu

Shona Vertue, bivša je profesionalna trenerica koja je dugi niz godina intenzivno radila s Davidom Beckhamom. Sada je za sve one koji puno sjede na radnom mjestu osmislila petominutnu vježbu joge koja će vam itekako pomoći da se bolje koncentrirate, ali i da isklešete tijelo.

Sve što trebate je uzeti 5-minutnu pauzu svakih 45 minuta i pametno je iskoristiti, prenose mediji. Slijedite ove korake:

Duboko udahnite tri puta

Za početak, zatvorite oči i dajte si tri sekunde da udahnete, a potom tri sekunde izdišite – i tako tri puta. 

- Disanje je blisko povezano sa stanjem živčanog sustava, stoga mirno i ritmično disanje može pomoći da opustite tijelo buđenjem uma –kazala je za medije Shona.

Glava i rame

Oči neka i dalje budu zatvorene. Okrenite glavu nalijevo pazeći da vam prsa budu podignuta. U isto vrijeme suprotno rame povlačite u drugu stranu. Ponovite postupak s desnom stranom.

Podižite prsa 

Isprepletite prste iza glave i istegnite prsa prema gore, ali pazite da glavu ne zabacite previše unatrag.

Istegnite se 

Položite desnu ruku na vanjski dio lijeve noge kako biste se istegnuli dok sjedite. Podignite lijevu ruku i okrenite glavu prema pazuhu pa se nagnite udesno. Umjesto da stisnete desnu stranu, produljite lijevu. Sve ponovite i za drugu stranu tijela.

Okrećite tijelo

Podignite prsa pa okrećite gornji dio tijela u svakom stranu.

Zijevajte

-Pomaže mozgu da se resetira. Dok zijevate, vi zapravo potičete neuralno područje mozga, koje igra veliku ulogu u koncentraciji-objasnila je trenerica.

Dotaknite nebo

Kad završite sa zijevanjem, isprepletite prste i istegnite ruke prema gore držeći ih tako nekoliko sekundi. 

Zglobovi i nožni prsti

Kružite zglobovima i pomičite nožne prste u cipelama. To stimulira dotok krvi u stopala i stvara dobru energiju.
 

 


 
 

 

Naslovnica Zdravlje