Stil Zdravlje

VOLI I 'ZGRIJEŠITI', ALI...

Poznata Splićanka dugo se rješava viška kilograma iz trudnoće, promijenila je spizu pa krenula s opakim treninzima: otkrila je koje su hit vježbe za 'tesanje'

VOLI I 'ZGRIJEŠITI', ALI...

Trudnoća i majčinstvo divno su iskustvo za svaku ženu, no i životna faza u kojoj će se većina njih suočiti s mrskim viškom kilograma i znati da slijedi prava borba za vraćanje u "pristojne gabarite".
Prvi mjeseci nakon poroda još su idilični, na krilima zaljubljenosti u svoje dijete niti ne razmišljate o obujmu struka (ruku, nogu), a i računate da će se ipak dio toga "otopiti" sam od sebe, kao što se to najčešće i dogodi.
No kad se krenete spremati za proslavu djetetovog 1. rođendana i računate da ćete odjenuti onu "super vešticu", pa shvatite da vam ona više tako super ne stoji, otprilike tu negdje nastupa pravo suočavanje sa stvarnošću.
Još ako se taman nakon godine dana porodiljnog dopusta spremate vratiti na posao, pa će omiljene "gege" i tunike koje sve to tako fino kamufliraju, zamijeniti i suknje i traperice, nastupa vrijeme ozbiljnih i korjenitih promjena.
Kreće najčešće od prehrambenih navika, pa izbacujemo nepoželjne ugljikohidrate i škrob, no ako se tome ne nadoda i kakva aerobna aktivnost, uistinu je teško očekivati značajnije promjene.
Objavila rat
Većina od ovih stavki, dakako, nije mimoišla ni splitsku dizajnericu Anamariju Asanović, koja se također suočila s borbom s viškom kilograma nakupljenih tijekom trudnoće. Kako je ona potrajala, Anamarija joj je doslovno odlučila objaviti rat, pa je kao osobnog trenera angažirala Antu Burazina, inače, moramo primijetiti, omiljenog trenera brojnih poznatih domaćih ljepotica, poput Jelene Rozge i Sonje Kovač.
Ante Burazin tako je Anamariji sastavio plan prehrane koji se bazira na jajima, piletini, povrću, voću, orašastim plodovima, tuni, premda dizajnerica ne skriva da je sklona i zgriješiti, recimo s pizzom. No zato je treninge dobro "stisnula", pa su čučnjevi postali dio tjedne rutine.

Anamarija je otkrila kako je za ravan trbuh vrlo zaslužan izdržaj na pilates lopti, te podizanje nogu na švedskim ljestvama.

Najviše voli bicikl, a izdvojila je i tri omiljene vježbe: prva je podizanje nogu na švedskim ljestvama, koja je odlična za trbušnjake, druga je "izdržaj", kojom se učvršćuju mišići trupa ali utječe i na stražnjicu, noge, ramena, ruke, te "goblet čučanj", koja je idealna vježba za stražnjicu.

 

Naslovnica Zdravlje