StoryEditorOCM
Modatrokutasta torba u središtu pažnje

Michael Pink i Leonard Jakovina u plesnoj kampanji brenda Ivanman

Piše PSD.
18. studenog 2013. - 12:31
Dizajner Ivan Mandžukić koji se krije iza svjetski poznatog brenda Ivanman, predstavio je svoju najnoviju kampanju za jesen/zimu 2013/2014.

Ovosezonska modna kampanja ispričana je glazbeno-plesnom točkom, a u samom centru priče i ovog je puta najpoznatiji modni dodatak Ivanmana, trokutasta torba koja u svakoj sezoni doživljava novu izvedbu te iznova oduševljava ljubitelje mode.

Omiljena trokutasta torba dolazi u limitiranim serijama boje i rađena je od prave kože, a kolekcija ponovo donosi i ogrlicu s trokutastim kožnim dodatkom u nekoliko boja.

Iako se ove sezone, zbog obveza u inozemstvu i predstavljanja na svjetskim tjednima mode nije predstavio hrvatskoj publici na Cro A Porteru, Ivanman odlučio je kolekciju predstaviti putem ove kampanje i na taj način utažiti glad ljubit...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 15:05