Stil Gastro

Brzinski recept

Na dijeti ste, a ne možete se odreći kruha? I ne morate, ovaj proteinski je preukusan i s vrlo malo kalorija 

Brzinski recept

Sezona mršavljenja u punom je zamahu i velika većina nas se uhvatila neke od popularnih dijeta - UN-ova, Dijeta 10%, Atkinsonova dijeta, Dijeta limunom, Bolnička dijeta...pa tako u nedogled.

Osnovno pravilo velike većine dijeta mogao bi se ipak svesti pod istu logiku - smanji ili izbaci ugljiokohidrate i prebaci se na proteine. U teoriji ne zvuči previše teško, međutim praksa je ipak nešto drugo...

Većini nas kruh je namirnica koja se tako fino ljubi sa nizom drugih stvari i premda je mnogi smanjiti, barem onaj posljednji zalogaj ručka puno je ukusniji u kombinaciji s njim.

S ovim kojim predlažemo, nećete uopće sagriješiti, a možete dnevno pojesti dvije do tri kriške kruha bez grižnje savjesti. U  kombinaciji sa, primjerice, niskokaloričnom šunkom dobit ćete vrlo ukusan i hranjiv obrok. I pri tome nećete nakon konzumacije osjećati grižnju savijest!

Za kruh vam je potrebno svega šest sastojaka, evo kojih:

- 500 gr svježeg posnog sira
- 250 gr zobenih pahuljica
- 4 jaja
- 1 žličica sode bikarbone
- 2 žlice maslinovog ulja
- malo himalajske soli

Postupak je sljedeći: Zagrijte pećnicu na 170 Celzijusovih stupnjeva, a u međuvremenu stavite sir, jaja i sol u posudu, te sve dobro izmješajte. potom dodajte zobene pahuljice i sodu bikarbonu i na kraju maslinovo ulje. Smjesu mješajte dok ne postane glatka. Izlijte je u, papirom za pečenje obloženi pleh, i pecite između 30 i 40 minuta. 

Naslovnica Gastro