StoryEditorOCM
HranaPIK trapavci

Ne moraš biti savršen da bi imao savršen sendvič!

Piše PSD.
30. lipnja 2014. - 14:57
Početkom ljetne sezone PIK Vrbovec predstavlja novu kampanju za brand Piko u kojoj glavne uloge imaju  naizgled savršeni likovi koji kroz duhovit zaplet pokažu svoju nesavršenu, nespretnu stranu.

Ipak, bez obzira na svoje male nesavršenosti, u jedno su sigurni – uvijek mogu imati savršen sendvič.  Zato novi Piko slogan glasi – Ne moraš biti savršen da bi imao savršen sendvič!

Glavni i odgovorni za vratolomije teenagera, lijepe dame i ozbiljnog gospodina bio je redatelj Dalibor Matanić,  prema ideji Imago reklamne agencije koja je osmislila duhovite spotove.



- Svako snimanje gdje se snimaju ljudske nespretnosti uvijek ispadne zabavno pa tako i PIK trapavci. Moram pohvaliti agenciju i klijenta PIK Vrbovec koji su nam dali potpuno povjerenje. Imali smo opustenu i zabavnu atmos...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 00:15