Predsjednik Uprave Athletic Cluba Jon Berasategi bio je jedan od predavača na dvodnevnoj konferenciji koju su Splitu uspješno organizirali ECA (European Football Association) i HNK Hajduk. Na konferenciji su izlaganja imali predstavnici više klubova i institucija, a Berasategi je svoju prezentaciju temeljio na pogledu na uspjeh kroz sustav vrijednosti kluba u strukturi upravljanja.
Brand strategija Athletica je vjerojatno svjetski poznata. Možete li objasniti vašu trenutnu strukturu „socios“ modela i zašto je ova baskijska strategija i tradicija tako važna? Je li baskijski identitet (inzistiranje na lokalnim igračima) upisan u statutarne odredbe kluba?
- Neke od najvažnijih rasprava vremena u kojem živimo vezane su uz pitanje identiteta. Uobičajena definicija identiteta pretpost...
StoryEditorOCM
Strani nogometponos baskije
Predsjednik Athletic Bilbaoa gostovao na ECA-inoj konferenciji u Hajdukovoj organizaciji: Očuvanje identiteta od temeljne je važnosti za klub!
12. travnja 2018. - 16:53
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?