Dan nakon utakmice sa Zrinjskim, Košarkaški klub Split proslavio je novu pobjedu – potpisao je ugovor o sponzorstvu s tvrtkom Dalmacijavino.
Konkretno, sve mlađe kategorije kluba (juniori, kadeti, mlađi kadeti i dječaci) u budućnosti će na dresovima nositi znak Pipija, možda i najpoznatijeg brenda Dalmacijavina.
- I KK Split i Dalmacijavino svojevrsni su simboli grada Splita. Stoga je ova suradnja sasvim logična, vjerujem na obostrano zadovoljstvo – rekao je direktor KK Split Robert Andrijić, dok je nova direktorica marketinga Dalmacijavina Irena Lešković dodala:
- Dalmacijavino je kompanija koja je od samih početaka iznimno vezana uz Split. Pred nama su mnoge promjene, no poštivanje i podržavanje svega što je važno Splićanima, poput KK Split, ostaje među prioritetima.
StoryEditorOCM
Košarka‘Žutim tićima’ Pipi na dresu
Sasvim logična suradnja: KK Split i Dalmacijavino simboli su grada
13. listopada 2017. - 10:35
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?