Društveno poduzeće Brodoto i ove godine bira najbolju društveno korisnu kampanju među onima koje za cilj imaju poboljšanje kvalitete života i društva općenito, a koje pokreću udruge, inicijative, zaklade, neprofitni mediji i druge neprofitne organizacije.
I druge godine za redom kampanja udruge Naš Hajduk našla se među 16 najboljih u protekloj godini po izboru struke.
Podsjetimo, prvi projekt „Ili jesmo ili nismo“ prošle je godine proglašen najboljim u Hrvatskoj prema online glasovima građana, a uvršten je i među top 5 crowdfunding kampanja u Hrvatskoj tijekom 2016. godine po izboru struke.
Nastavak projekta otkupa dionica pod sloganom „Za sva vrimena!“ Udruga je označila ključnim jer osigurava stabilan godišnji prihod za otkup dionica. Navijači se u projekt uključuju s ma...
StoryEditorOCM
Hajdukza sva vrimena!
Naš Hajduk drugu godinu zaredom ima jednu od najboljih društveno korisnih kampanja!
7. veljače 2018. - 12:49
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?