Sport Hajduk

ZA DOBRO JUTRO

MILS novi sponzor Hajduka: predstavljeni 'hajdučki' mliječni proizvodi; Brbić: Nadam se milijunskim iznosima

ZA DOBRO JUTRO
Ranije nego uobičajno u Bijelom salonu poljudskog stadiona zakazana je prigodna tiskovna konferencija. No s vrlo jakim razlogom, tako je uvijek kada dolazi predsjednik Hajduka Marin Brbić. I ovaj put uz njega je bio Aljoša Bašić voditelj marketinga i prodaje Hajduka, te „gosti iznenađenja“ predsjednik  Uprave MILS-a Vladimir Balent i direktor komercijale Jurica Dadić. Razlog je poslovna suradnja dva splitska, dalmatinska, hrvatska brenda, Hajduka i MILS-a te predstavljanje novog proizvoda sa Hajdukovim grbom.

MILS je jučer u prodaju pustio pet novih proizvoda, tekući i čvrsti jogurt, svježi sir, mliječni namaz i jogurt tekući od litre pod oznakom „Hajdučki“. Poslovna suradnja donijeti će za oba partnera veliku korist i kvalitetnije povezivanje sa tržištem. U planu je plasman i Hajdučkog mlijeka, no tek u veljači naredne godine. No na tome se neće stajati, u planu su još neki zajednički proizvodi. Bit će vremena za predstavljanje, pet iz reda Blago Dalmacije je na stolovima, šesti je „na zagrijavanju“. 

- Posebno me veseli kada imamo ovako jakog partnera i naš će ugovor trajati dvije godine, a nadam se da će u kasu se sliti značajan iznos, gotovo u milijunskim iznosima. Hajduk i MILS predstavljaju vrijednost, njihova kvaliteta na tržištu je prepoznata i s obzirom na malu cijenu proizvoda očekujem veliku prodanu količinu – kazao je predsjednik „bijelih“ Marin Brbić.

- Dva velika brenda imaju priliku uveseliti naše građane, uljepšati mnogim konzumentima naših proizvoda stolove. Brojne nagrade za kvalitetu koje su osvojili naši proizvodi govore potvrda su vrijednosti ovih proizvoda koji su rađeni posebno pažljivo i nadamo se da ćemo kao ravnopravni partneri u budućnosti nastavi još bolje surađivati – uzvratio je predsjednik MILS-a Vladimir Balent.

Predstavljanje tehničke strane ugovora preuzeli su na sebe Aljoša Bašić kao voditelj marketinga Hajduka i direktor komercijale MILS-a Jurica Dadić 

- Običaj u našim domovima jer uvijek bio za doručak, kruh, mlijeko, Slobodna Dalmacija. Naša poslovna suradnja je velika radost za nas i naše konzumente, naslanjamo se u ovim teškim vremenima na tvrtke sa našeg područja, no treba napomenuti da je MILS sa svojom 57-godišnjom tradicijom i ugledom ravnopravan partner. Očekujemo da će povezivanje ova dva brenda donijeti veliku korist  svima, a s obzirom da je ovo iz asortimana roba široke potrošnje očekujemo ne iziskuje veliki trošak – kazao je Aljoša Bašić.

- Kreirali smo cijene koje na tržištu neće odskakati u odnosu na cijene ostalih brendova. Nadam se da će ovaj dizajn proizvoda biti prepoznat od strane brojnih navijača, vizualni identitet proizvoda kreiran je prema Hajdukovim standardima. Hajduku će odlaziti postotak od prodanih proizvoda, teško je sada kazati egzaktnu cijenu. Nama je ovo put da kroz ovu suradnju i potporu krajnjih potrošača se pridružimo listi Hajdukovih partnera – dodaj je Jurica Dadić.



S obzirom na raznolikost proizvoda, teško je kazati koliko bi se iz ovog ugovora moglo novca sliti u Hajdukovu blagajnu. Kalkulacije postoje, za svaki proizvod posebno. Riječ je od petnaestak posto maloprodajne cijene od prodanog asortimana roba. Dosta toga će ovisiti i o kretanjima na tržištu, kupnji ovih proizvoda. No valja istaći da osim Hajduka i MILS-a u „utakmici“ Blago Dalmacije sudjeluju i mnogi domaći kooperanti dobavljači kvalitetnih sirovina za proizvodnju jogurta, sira i namaza.

Potpisivanje ugovora, a zatim zajednički doručak, za dobro jutro i podizanje raspoloženja. Hajduk i MILS, zajedno na obiteljskim stolovima. Blago Dalmacije koje se već može kupiti u Tommyijem dućanima, te naručiti on-line. Imali su predstavnici medija priliku konzumirati Hajdučke proizvode, kvaliteta je neosporna. I poziv hajdučkoj vojsci, najbolji zalogaji za početak novog dana.


ROBERT RADICA
FOTO: TOM DUBRAVEC / CROPIX

Želiš prvi znati vijesti o Hajduku?

SD Hajduk
Naslovnica Hajduk
Page 1 of 28FirstPrevious[1]2345678910Last