Sport Atletika

'rebranding'

Medalja splitskog polumaratona pravi je hit: 'Radili smo je s ciljem da se trkači i posjetitelji pitaju zašto je baš takva i što je sve na njoj'

'rebranding'

Ako je prošli Splitski polumaraton ostao upamćen po snježnim uvjetima za vrijeme utrke, ovogodišnje će izdanje između ostalog obilježiti i prekrasna nova medalja koju će dobiti svi oni koji završe utrke od 21 km i 5 km.

Medalja više nije klasična, okrugla, već četvrtasta i u obliku je Dioklecijanove palače. Iza tog jedinstvenog dizajna stoji kreativni tim pod vodstvom Nelije Rudolfi koja radi za privatnu agenciju za tržišnu komunikaciju, a također je i član Organizacijskog odbora utrke.

- Kada su nam se obratili iz Splitskog polumaratona, prvo smo istražili koja nam je ciljana publika i kojem se tržištu obraćamo, a onda smo definirali marketinšku strategiju iz koje je proizašao dizajn. Htjeli smo da medalja bude prepoznatljiva i zainteresira trkače i posjetitelje – govori nam Rudolfi, u čemu su svakako i uspjeli jer su reakcije javnosti sjajne.

Zašto ste odabrali baš Dioklecijanovu palaču?

- Nismo htjeli neki od najčešće korištenih simbola grada poput zvonika crkve Sv. Duje ili Galerije Meštrović, ne umanjujući njihov značaj. Htjeli smo nešto drukčije kako bismo naglasili lokaciju održavanja i vrstu manifestacije, baš kao i predsjednik Organizacijskog odbora Kristijan Sindik. A i sam vizualni identitet utrke povezan je sa simbolom Palače.

Ovaj „rebranding“ je osvježenje i nadopuna kvaliteti dugogodišnje sportske manifestacije koja se prometnula u brend grada Splita, kako na svjetskoj sportskoj sceni, tako i na turističkoj.

Zbog operacije neće na start

Kada je nova medalja službeno predstavljena javnosti na nedavnoj „presici“, pobrala je mnoge komplimente i postala dodatni motiv svim trkačima da sudjeluju i završe utrku.

- Medalja prikazuje kulu, glavne ulice Palače cardo i decumanus, mauzolej... Simbolična je i sadrži puno detalja, ali je istovremeno i jednostavna. Radili smo je s ciljem da se trkači i posjetitelji pitaju zašto je medalja baš takva i što je sve na njoj. Imamo već i odabrano rješenje za maraton sljedeće godine, ali ne smijemo sad o tome, haha – kaže Rudolfi, koju vesele pohvale za dizajn 90 grama teškog odličja.

- Pozitivne reakcije puno nam znače. Baš nam je bio gušt raditi ovaj „rebranding“ jer smo dugo promišljali prije konačnog odabira. Drago nam je što su i organizatori zadovoljni.

Splićanka koja je 17 godina živjela i radila u Zagrebu, inače je magistrica psihologije, predsjednica Društva psihologa Split i dopredsjednica Hrvatskog psihološkog društva. Onako na prvu, neobično je što se našla u cijeloj ovoj priči.

- Odmah nakon završetka fakulteta završila sam u svijetu marketinga, a još za vrijeme studija počela me zanimati psihologija potrošnje. Ako malo bolje pogledate, osnove marketinga leže u istraživanjima i spoznajama psihologije. I ja sam prije trčala, ali sam više bila u jedrenju kojim sam se ozbiljno bavila. Nažalost, prije dvije godine operirala sam kralježnicu i sad su mi pretjerane sportske aktivnosti zabranjene.

Baš zbog tih problema Nelija Rudolfi ove godine neće trčati na Splitskom polumaratonu, ali će zato s ponosom gledati kako medalje za čiji je dizajn zaslužan njezin tim krase vratove tisuća trkača.

Želiš prvi znati vijesti o Hajduku?

SD Hajduk
Naslovnica Atletika