Scena Showbizz

svestranost- splitski glazbenik ima pune ruke posla

Splićanin Eduard Botrić sklada za film, aranžira za Belova iz "Trijumfa"

svestranost- splitski glazbenik ima pune ruke posla

- Nije u pitanju samo glazbeno ‘bojenje’ slike nego namjeravam izdati i soundtrack “Vjerujem u anđele”, što će biti ispunjenje mojih davnih želja jer obožavam filmsku glazbu - kaže Eduard

- Nije u pitanju samo glazbeno ‘bojenje’ slike nego namjeravam izdati i soundtrack “Vjerujem u anđele”, što će biti ispunjenje mojih davnih želja jer obožavam filmsku glazbu - kaže Eduard

Splitski glazbenik Eduard Botrić završava glazbu za film scenarista i redatelja Nikše Sviličića “Vjerujem u anđele”, romantičnu komediju snimljenu tijekom listopada u Komiži pod radnim nazivom “Poštar”.

Prvo iskustvo tog tipa bio je pravi izazov za klavijaturista, aranžera i producenta čije su dosadašnje referencije, što se tiče TV produkcije, bile aranžiranje glazbe za telenovele “Ljubav u zaleđu” i “Obični ljudi”. No slučajno poznanstvo sa Sviličićem otvorilo mu je novi svijet...

- Nikša čak ima jednu malu ulogu, a ujedno je napisao song “Vjerujem u anđele” koji bi trebao otpjevati Oliver Dragojević. U svakom slučaju u pitanju je izuzetan čovjek s kojim me upoznao moj prijatelj Damir Mihanović Ćubi nakon što je dobio ulogu u filmu čija bi montaža trebala biti gotova do kraja travnja. Pretpremijera se planira u Komiži, još jedna i u Splitu, a premijera će biti u Puli - priča splitski glazbenik koji je zgotovio polovicu instrumentala za Sviličićevu mediteransku komediju.

- Nije u pitanju samo glazbeno ‘bojenje’ slike nego namjeravam izdati i soundtrack “Vjerujem u anđele” što će biti ispunjenje mojih davnih želja, jer obožavam filmsku glazbu - kaže Eduard koji je prvi put zasvirao u nekadašnjoj splitskoj grupi “Zippo”, a njezin vrhunac bila je pobjeda na zaječarskoj “Gitarijadi” 1989. godine s pjevačem Goranom Karanom.

Kasnije je svirao s “Đavolima”, Nenom Belanom i Giulianom, a dvije turneje odsvirao je kao klavijaturist u Gibonnijevu pratećem bendu. Aranžerskog i producentskog posla prihvatio se početkom 90-ih i do sada radio na oko petstotinjak pjesama.

- Prvi iskorak u inozemstvo realizirao sam posredstvom Tončija Huljića radeći s grupom “Bond” i to za pjesmu “Explosive” koja je čak sedam tjedana visoko kotirala na MTV Classicsu. Bilo je zaista iznimnih iskustava tijekom rada u genijalnim londonskim studijima tipa “Olympic”, “Eden” i “Abbey Road”. Na projektu grupe “Wild” ton majstor mi je, primjerice, bio Gary Langan, čovjek koji je bio ton majstor grupe “Queen” na snimanju “Bohemian Rhapsody”. Kasnije su na red došli albumi Maksima Mrvice. Honorari?! Možda su bili nešto izdašniji nego ovdje, ali ništa enormno, taj je novac rezervirane za superzvijezde u ovom poslu. Uz to, njihovi su sindikati toliko jaki, nije tako lako doći sa strane i uzeti nekome kruh - iskreno će Botrić kojega je Maksimov producent Jonathan Allen angažirao i za neke svoje projekte.

Splitski glazbenik paralelno piše glazbu i za predstavu viškog amaterskog kazališta “Ranko Marinković” što ga posebno raduje jer već 25 godina ljeta provodi na Visu u kojemu njegova obitelj ima kuću.

-To mi je baš onako za gušt - zadovoljno će skladatelj, aranžer i producent koji ovih dana završava rad na albumu Tedija Spalata i aranžman za prvu pjesmu makedonskog pjevača Aleksandra Belova.

Belov će na nacionalno natjecanje za “Eurosong” sa skladbom Kire Kostova, inače jednog od autora pjesama pokojnog Toše Proeskog s kojim mediji učestalo uspoređuju makedonskog sudionika “Operacije Trijumf”.

 


Naslovnica Showbizz