stdClass Object ( [id] => 273350 [title] => Partijaneri slijeću na Poljud i donose čak 20 milijuna eura besplatne reklame, ove godine prvi put masovnije stižu Talijani [alias] => partijaneri-slijecu-na-poljud-i-donose-cak-20-milijuna-eura-besplatne-reklame-ove-godine-prvi-put-masovnije-stizu-talijani [catid] => 262 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] => Dash Berlin, Hardwell, Jamie Jones, Marco Carola, Paul Van Dyk i Solomun novi su izvođači na dugoj i preko 2,5 milijuna eura vrijednoj listi izvođača koji će od 9. do 15. srpnja prašiti na “Ultra Europe” festivalu.

Središnji party će, naravno, i ove godine biti od 10. do 12. srpnja na Poljudu, a glavne zvijezde su Chemical Brothersi (samo oni navodno koštaju preko 500.000 eura). Idući line up bit će objavljen u lipnju, a već se sada zna da će na najmasovniju zabavnu manifestaciju u povijesti Hrvatske doći ljudi iz čak 140 zemalja svijeta. Među njima, prvi put, i partijaneri iz Afganistana, Mozambika i Angole.

Rečeno je to u srijedu na konferenciji održanoj, ne slučajno, u Banovini, a koju je, uz rekordan broj novinara, suvereno vodila ambasadorica festivala Ivana Mišerić. Naime, dogradonačelnik Goran Kovačević najavio je kako će Grad ove godine, umjesto dosadašnjih 300.000 kuna, “Ultru” podržati s 900.000 kuna, a taj novac otići će za komunalne usluge, trošak osiguranja i najam stadiona. Tu posljednju stavku gradski će oci prebiti s Hajdukom, koji iznajmljuje stadion organizatorima festivala, tvrtki “Adria MM Produkcija”.

- Time smo osigurali da domaćinstvo nad festivalom imamo do 2017. godine, i to u žestokoj konkurenciji brojnih europskih gradova. Ovo je događaj koji je nadišao lokalne okvire, donio nam gospodarski napredak i stavio Split uz bok svjetskim destinacijama poput Miamija, Tokija, Buenos Airesa... “Ultra” nam donosi 20 milijuna eura besplatne reklame i to treba pohvaliti. Sjedište “Adria MM Produkcije” je na naše traženje preseljeno iz Zagreba u Split, tako da će naš grad i od toga imati koristi. A da ne spominjem da će samo “Promet” zaraditi 600.000 kuna od prijevoza putnika - kazao je Kovačević.

Joe Bašić
, direktor “Adria MM Produkcije”, zauzvrat je najavio kako će napraviti sve da festival i nakon 2017. godine, u idućem petogodišnjem razdoblju, ostane pod Marjanom.

- Već smo ostvarili brojku od 150.000 posjetitelja, a ambicija nam je doći do 180.000, ali zato iz godine u godinu moramo jačati listu izvođača. Ovo je najvažniji projekt iz industrije zabave u Hrvatskoj, a svaka naša prodana ulaznica izvozni je proizvod. Lani je prosječni boravak posjetitelja “Ultre” bio četiri i pol dana, a kako smo festivalska događanja produžili na sedam dana, očekujemo da se on ove godine i produži - rekao je Bašić.

Kako ističu organizatori, festival će pridonijeti hrvatskom gospodarstvu s čak pola milijarde kuna prihoda od turizma, te privući više od 180.000 posjetitelja u našu zemlju.

‘Proradili’ i Talijani

- Ove godine nam dolazi puno više Španjolaca, a konačno su “proradili” i Talijani. Drago nam je da su privatni iznajmljivači ove godine malo spustili cijene u odnosu na lanjske - kazao je Sandi Kuplen, direktor tvrtke “Travel 2 Ultra”, te dodao da su gosti koji bukiraju smještaj preko njih počeli kupovati osmodnevne karte za “Prometove” autobuse, što znači da namjeravaju duže ostati u Splitu.

Ta je informacija itekako obradovala Joška Stellu, direktora županijske Turističke zajednice (TZ), te Alijanu Vukšić, čelnicu gradskog TZ-a.

- Samo lani “Ultra” je osigurala 150.000 dolazaka gostiju, 300.000 noćenja i 12,5 milijuna eura prihoda. Od “Ultre” svi imaju koristi, a mladi koji dolaze na ovaj festival za koju će godinu opet doći s obiteljima. Kroz ovu smo manifestaciju postali svjetski prepoznatljiva destinacija - istaknula je Vukšić.

Diana Barbarić
snimio Duje Klarić / CROPIX

Karte na tri rate

Hrvati su naviknuli sve kupovati na rate, a 899 kuna za tri dana ‘Ultre’ za mnoge je, na žalost, previše novca. Stoga su organizatori odlučili od 1. lipnja partijanerima omogućiti kupnju karata na tri rate! Kako je istaknula Sanja Milinović iz HT-a, prodaja karata ide odlično, uskoro dolazi i druga runda povoljnih ulaznica, a svi oni koji ne budu mogli doći na Poljud, spektakl će moći pratiti preko MAX-TV-a i T-portala.

Vagoni puni ultranauta

Osim što će ‘Prometovi’ autobusi vozikati dan-noć na relaciji Split-Omiš, gdje će biti Ultra kamp, organizatori su sklopili ugovor s HŽ-om koji će na party iz Zagreba dovesti brojne ultranaute.

- Bit će to najjeftiniji prijevoz, pa će vlakom na “Ultru” stigne 1500 gostiju - kazao je Bašić.
[video] => [gallery] => [extra_fields] => [{"id":"2","value":"ULTRA LUDILO"},{"id":"1","value":"Partijaneri svih zemalja, ujedinite se!"},{"id":"68","value":"2"}] [extra_fields_search] => * [created] => 2015-05-14 12:36:20 [created_by] => 37 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2015-05-14 19:46:18 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2015-05-14 19:33:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 4383 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 262 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti iz svijeta showbiznisa. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [obituaries_portal] => 0 [page_title] => Showbiz [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 0 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 0 [itemRelatedLimit] => 5 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 0 [itemRelatedImageSize] => 0 [itemRelatedIntrotext] => 1 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 0 [itemRelatedImageGallery] => 0 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2015/05/14/Split/ultra00.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "680x400" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 262 [name] => Showbiz [alias] => showbiz [description] => [parent] => 477 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 1 [params] => {"inheritFrom":"0","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 4930579 Threads: 4 Questions: 175848226 Slow queries: 75759 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 5130774 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 31 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front04 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /scena/showbiz ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /scena/showbiz/partijaneri-slijecu-na-poljud-i-donose-cak-20-milijuna-eura-besplatne-reklame-ove-godine-prvi-put-masovnije-stizu-talijani-273350 [printLink] => /scena/showbiz/partijaneri-slijecu-na-poljud-i-donose-cak-20-milijuna-eura-besplatne-reklame-ove-godine-prvi-put-masovnije-stizu-talijani-273350?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 309211 [name] => ultra [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => ultra [link] => /tag/ultra ) [1] => stdClass Object ( [id] => 221459 [name] => ultraeurope [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => ultraeurope [link] => /tag/ultraeurope ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Partijaneri slijeću na Poljud i donose čak 20 milijuna eura besplatne reklame, ove godine prvi put masovnije stižu Talijani [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-21-04-04-22-37 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2015/05/14/Split/ultra00.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2015/05/14/Split/ultra00.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}Dash Berlin, Hardwell, Jamie Jones, Marco Carola, Paul Van Dyk i Solomun novi su izvođači na dugoj i preko 2,5 milijuna eura vrijednoj listi izvođača koji će od 9. do 15. srpnja prašiti na “Ultra Europe” festivalu.

Središnji party će, naravno, i ove godine biti od 10. do 12. srpnja na Poljudu, a glavne zvijezde su Chemical Brothersi (samo oni navodno koštaju preko 500.000 eura). Idući line up bit će objavljen u lipnju, a već se sada zna da će na najmasovniju zabavnu manifestaciju u povijesti Hrvatske doći ljudi iz čak 140 zemalja svijeta. Među njima, prvi put, i partijaneri iz Afganistana, Mozambika i Angole.

Rečeno je to u srijedu na konferenciji održanoj, ne slučajno, u Banovini, a koju je, uz rekordan broj novinara, suvereno vodila ambasadorica festivala Ivana Mišerić. Naime, dogradonačelnik Goran Kovačević najavio je kako će Grad ove godine, umjesto dosadašnjih 300.000 kuna, “Ultru” podržati s 900.000 kuna, a taj novac otići će za komunalne usluge, trošak osiguranja i najam stadiona. Tu posljednju stavku gradski će oci prebiti s Hajdukom, koji iznajmljuje stadion organizatorima festivala, tvrtki “Adria MM Produkcija”.

- Time smo osigurali da domaćinstvo nad festivalom imamo do 2017. godine, i to u žestokoj konkurenciji brojnih europskih gradova. Ovo je događaj koji je nadišao lokalne okvire, donio nam gospodarski napredak i stavio Split uz bok svjetskim destinacijama poput Miamija, Tokija, Buenos Airesa... “Ultra” nam donosi 20 milijuna eura besplatne reklame i to treba pohvaliti. Sjedište “Adria MM Produkcije” je na naše traženje preseljeno iz Zagreba u Split, tako da će naš grad i od toga imati koristi. A da ne spominjem da će samo “Promet” zaraditi 600.000 kuna od prijevoza putnika - kazao je Kovačević.

Joe Bašić
, direktor “Adria MM Produkcije”, zauzvrat je najavio kako će napraviti sve da festival i nakon 2017. godine, u idućem petogodišnjem razdoblju, ostane pod Marjanom.

- Već smo ostvarili brojku od 150.000 posjetitelja, a ambicija nam je doći do 180.000, ali zato iz godine u godinu moramo jačati listu izvođača. Ovo je najvažniji projekt iz industrije zabave u Hrvatskoj, a svaka naša prodana ulaznica izvozni je proizvod. Lani je prosječni boravak posjetitelja “Ultre” bio četiri i pol dana, a kako smo festivalska događanja produžili na sedam dana, očekujemo da se on ove godine i produži - rekao je Bašić.

Kako ističu organizatori, festival će pridonijeti hrvatskom gospodarstvu s čak pola milijarde kuna prihoda od turizma, te privući više od 180.000 posjetitelja u našu zemlju.

‘Proradili’ i Talijani

- Ove godine nam dolazi puno više Španjolaca, a konačno su “proradili” i Talijani. Drago nam je da su privatni iznajmljivači ove godine malo spustili cijene u odnosu na lanjske - kazao je Sandi Kuplen, direktor tvrtke “Travel 2 Ultra”, te dodao da su gosti koji bukiraju smještaj preko njih počeli kupovati osmodnevne karte za “Prometove” autobuse, što znači da namjeravaju duže ostati u Splitu.

Ta je informacija itekako obradovala Joška Stellu, direktora županijske Turističke zajednice (TZ), te Alijanu Vukšić, čelnicu gradskog TZ-a.

- Samo lani “Ultra” je osigurala 150.000 dolazaka gostiju, 300.000 noćenja i 12,5 milijuna eura prihoda. Od “Ultre” svi imaju koristi, a mladi koji dolaze na ovaj festival za koju će godinu opet doći s obiteljima. Kroz ovu smo manifestaciju postali svjetski prepoznatljiva destinacija - istaknula je Vukšić.

Diana Barbarić
snimio Duje Klarić / CROPIX

Karte na tri rate

Hrvati su naviknuli sve kupovati na rate, a 899 kuna za tri dana ‘Ultre’ za mnoge je, na žalost, previše novca. Stoga su organizatori odlučili od 1. lipnja partijanerima omogućiti kupnju karata na tri rate! Kako je istaknula Sanja Milinović iz HT-a, prodaja karata ide odlično, uskoro dolazi i druga runda povoljnih ulaznica, a svi oni koji ne budu mogli doći na Poljud, spektakl će moći pratiti preko MAX-TV-a i T-portala.

Vagoni puni ultranauta

Osim što će ‘Prometovi’ autobusi vozikati dan-noć na relaciji Split-Omiš, gdje će biti Ultra kamp, organizatori su sklopili ugovor s HŽ-om koji će na party iz Zagreba dovesti brojne ultranaute.

- Bit će to najjeftiniji prijevoz, pa će vlakom na “Ultru” stigne 1500 gostiju - kazao je Bašić.
[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/scena/showbiz/partijaneri-slijecu-na-poljud-i-donose-cak-20-milijuna-eura-besplatne-reklame-ove-godine-prvi-put-masovnije-stizu-talijani-273350 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=53059fff82dcb6a088e40da44819b1fa3c0f7fe7 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Partijaneri+slije%C4%87u+na+Poljud+i+donose+%C4%8Dak+20+milijuna+eura+besplatne+reklame%2C+ove+godine+prvi+put+masovnije+sti%C5%BEu+Talijani&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fscena%2Fshowbiz%2Fpartijaneri-slijecu-na-poljud-i-donose-cak-20-milijuna-eura-besplatne-reklame-ove-godine-prvi-put-masovnije-stizu-talijani-273350 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fscena%2Fshowbiz%2Fpartijaneri-slijecu-na-poljud-i-donose-cak-20-milijuna-eura-besplatne-reklame-ove-godine-prvi-put-masovnije-stizu-talijani-273350 )
[{"id":"2","value":"ULTRA LUDILO"},{"id":"1","value":"Partijaneri svih zemalja, ujedinite se!"},{"id":"68","value":"2"}]
StoryEditorOCM
ShowbizULTRA LUDILO

Partijaneri slijeću na Poljud i donose čak 20 milijuna eura besplatne reklame, ove godine prvi put masovnije stižu Talijani

Piše PSD.
14. svibnja 2015. - 21:33
Dash Berlin, Hardwell, Jamie Jones, Marco Carola, Paul Van Dyk i Solomun novi su izvođači na dugoj i preko 2,5 milijuna eura vrijednoj listi izvođača koji će od 9. do 15. srpnja prašiti na “Ultra Europe” festivalu.

Središnji party će, naravno, i ove godine biti od 10. do 12. srpnja na Poljudu, a glavne zvijezde su Chemical Brothersi (samo oni navodno koštaju preko 500.000 eura). Idući line up bit će objavljen u lipnju, a već se sada zna da će na najmasovniju zabavnu manifestaciju u povijesti Hrvatske doći ljudi iz čak 140 zemalja svijeta. Među njima, prvi put, i partijaneri iz Afganistana, Mozambika i Angole.

Rečeno je to u srijedu na konferenciji održanoj, ne slučajno, u Banovini, a koju je, uz rekordan broj novinara, suvereno vodila ambasadorica festivala Ivana Mi...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. svibanj 2024 06:04