Scena Mozaik

TOYOTA COROLLA SEDAN

Limuzina s pedigreom: veća stabilnost, sigurnost i udobnost

TOYOTA COROLLA SEDAN

Toyotin najprodavaniji model Corolla u različitim karoserijskim oblicima na tržištu je od 1966. godine i od tada je prodana u više od 46 milijuna primjeraka, a nakon peterovratne (hatchback) i karavanske (Touring Sports) verzije stiže i limuzina (sedan).

Limuzina će biti treća inačica Corolle kojom će se upotpuniti dvanaesta generacija ovog japanskog nadasve uspješnog i popularnog kompakta. Zahvaljujući elegantnom i dinamičnom dizajnu koji karakterizira novu Corollu, limuzina će imati istu široku i nisku siluetu koja je svojstvena za GA-C platformu Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA).

Individualnost limuzine unutar Corolline obitelji ogleda se u prestižnijem vanjskom dizajnu s jedinstvenim prednjim i stražnjim dijelom. Tanka gornja rešetka hladnjaka ima trodimenzionalni izgled i povezuje se s vrhom oštro oblikovanih prednjih svjetala.

Donja, djelomično saćasta rešetka dominira prednjim dijelom otkrivajući Toyotino obiteljsko obilježje i kod limuzine. Stražnji dio nove Corolle puno je elegantniji nego kod prethodnika. Jedinstveni potpis prednjih i stražnjih svjetlosnih sklopova čine limuzinsku verziju Corolle vrlo prepoznatljivom.

Limuzina ima istu prostranu, ergonomski izvrsnu kabinu, kao što je slučaj i s peterovratnom i karavanskom verzijom, karakterističnu po visokoj kvaliteti materijala i izrade, te naprednim tehnologijama. Corolla Sedan raspolaže istim međuosovinskim razmakom od 2700 mm kao i karavan, osiguravajući dovoljno prostora za noge i visoku razinu udobnosti za putnike na stražnjim sjedalima.

U unutrašnjosti dominiraju brojne značajke udobnosti i praktičnosti, kao i nove tehnologije, poput bežičnog punjenja mobitela, jednostavnije korištenje 8-inčnog multimedijalnog zaslona osjetljivog na dodir u kombinaciji sa 7-inčnim višenamjenskim ekranom i 10-inčnim središnjim zaslonom na armaturnoj ploči.

Niže težište, 60 posto kruća karoserija i suvremeniji ovjes kao standard doprinose većoj stabilnosti, sigurnosti i udobnosti. Nova Corolla Sedan dolazi s dvije pogonske jedinice od čega će puno zanimljivija biti ona hibridna koja se sastoji od kombinacije 1.8-litrenog atmosferskog benzinca i elektromotora, ukupne izlazne snage od 122 KS.

Ispunjava sve zahtjeve kupaca koji od Toyotina hibrida očekuju s jedne strane snagu, a s druge nisku potrošnju. Ovaj pogonski sklop prema sadašnjim normama ima prosječnu potrošnju od 3,4 l/100 km, a po novom WLTP-u 4,3 l/100 km. To je ekvivalent emisiji CO2 od 77 odnosno 98 g/km (po WLTP-u). Drugi pogonski agregat je poboljšani 1.6-litreni benzinac koji kombinira brzinu i učinkovitost.

Dostupan je s ručnim 6-stupanjskim ili CVT mjenjačem, te raspolaže sa 132 konjske snage. Prosječna potrošnja goriva mu je jednaka s oba mjenjača 5,8 l/100 km prema sadašnjim normama, a po WLTP-u 6,1 l/100 km. Emisija CO2 je 131, odnosno 139 g/km.

Limuzina je standardno opremljena sofisticiranim funkcijama i sustavima najnovije tehnologije Toyota Safety Sense. Novi aktivni sigurnosni paket uključuje sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (PCS) druge generacije s detekcijom pješaka tijekom dana i noći, te biciklista samo pri dnevnom svjetlu, adaptivni tempomat (ACC), sustav upozorenja na napuštanje prometne trake (LDA), sustav prepoznavanja prometnih znakova (RSA) i automatsku izmjenu dugih i kratkih svjetala (AHB).

Osim toga uvodi se LTA sustav napredne podrške u vožnji (Lane Trace Assist). Prodaja limuzinske inačice Corolle počinje u prvom kvartalu iduće godine.             

Naslovnica Mozaik