Scena Mozaik

RENAULT KADJAR

U obnovljenom SUV-u poseban naglasak stavljen je na udobnost, kvalitetu i ergonomski dizajn

RENAULT KADJAR

Renault želi zadržati poziciju jednog od lidera u segmentu kompaktnih SUV-ova, a kao glavni adut trebao bi biti globalni model Kadjar koji je podvrgnut faceliftingu.

Ovaj kompaktni terenac predstavljen je 2015., a voznim karakteristikama i udobnošću privukao je veliki broj kupaca, u čemu mu je pomogao i pogon na sve kotače koji je preuzet od Nissana, Renaultova partnera iz Alijanse, čime su poboljšana terenska svojstva.

Kadjar je u tri godine od kako je na tržištu pronašao put do 450.000 kupaca u 50 različitih država svijeta. U obnovljenom Kadjaru poseban je naglasak stavljen na udobnost, kvalitetu i ergonomski dizajn, dok unutrašnjost krasi novi dizajn koji svakodnevnu vožnju čini još ugodnijom.

Prednji kraj obnovljenog Kadjara preuzeo je svjetlosni potpis u obliku slova C karakterističan za Renaultove modele i dodatno ga obogatio LED pokazivačima smjera ugrađenim u dnevna svjetla. Maglenke su izvedene u LED Pure Vision tehnologiji (serijski od paketa opreme Intens) i sada su pravokutnog oblika.

Dizajneri su preradili prednji i stražnji kraj obnovljenog Kadjara kako bi ga učinili još privlačnijim. Prednja maska sad je šira i ima nove kromirane umetke. Odbojnici su elegantniji zahvaljujući tome što je veća površina u boji karoserije.

Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraje morskog psa. Obnovljeni Kadjar dostupan je s dvije nove inačice 17 i 19-inčnih naplataka te u tri nove boje: Oural zelenoj, Iron plavoj i Highland sivoj.

Promjene je pretrpio i interijer gdje se sada ističe novi 7-inčni ekran osjetljiv na dodir s R-Link 2 info-zabavnim sustavom. Kontrole za “klimu” imaju moderniji dizajn, a u kabini se ističu kromirani detalji oko otvora za zrak. Od sada je dostupna i nova varijanta modela Kadjar, koja je trenutno pozicionirana na vrhu ponude i nosi ime Black Edition.

Ta verzija ima crne poklopce bočnih retrovizora, felge veličine 19 cola, alkantaru i specijalne podnice. Redizajnirani Renault Kadjar svjetsku premijeru imat će na Sajmu automobila u Parizu.

Obnovljeni Kadjar pokreću Renaultovi motori nove generacije. Kako bi ispunili zahtjeve Euro 6 standarda koji su na snazi, benzinski i dizelski motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija štetnih plinova.

Smanjena im je i potrošnja, a istodobno su im poboljšane performanse i vozne karakteristike. Kadjar je od sada dostupan i s novim 4-cilindarskim 1,3-litrenim turbobenzinskim TCe agregatom koji je razvijen u suradnji s njemačkim Daimlerom. Naime, spomenuti agregat je već dostupan u Scenicu, a uskoro će biti i u Capturu i Meganeu.

Emitira znatno manju količinu štetnih plinova od ostalih agregata u ponudi, prije svega zahvaljujući filtru čestica. Ovaj agregat se može dobiti u dvije verzije od kojih jedna razvija 140 KS, a druga 160 KS.

Obje verzije dolaze s ručnim ili automatskim mjenjačem EDC s dvostrukom spojkom. Osim toga što je dostupan i novi agregat, i stariji agregati su pretrpjeli izvjesne promjene. Naime, jedan od najprodavanijih modela Kadjar je onaj koji ispod haube krije 1,5-litreni dCi dizelski agregat koji je sada štedljivi i emitira manju količinu štetnih plinova uz veću snagu.

Sada razvija 115 KS, a trenutno je dostupan samo u kombinaciji sa 6-stupanjskim manualnim mjenjačem. Još jedan dizelski agregat, onaj obujma 1749 ccm je također modificiran, te sada razvija 20 KS više (150 KS). Povezan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a dostupan je i s pogonom samo na prednje ili na sve kotače.

Verzije modela Kadjar s pogonom na sve kotače imaju tri moda vožnje a to su: 2WD, Auto i Lock. Modeli s pogonom na prednje kotače su dostupni i s Extended Grip sustavom koji omogućava bolje kretanje po blatu, pijesku i klizavim površinama.

Naslovnica Mozaik