Scena Mozaik

FIAT 500X (REDIZAJN)

Obnovljeni mali crossover dobio je svježiji izgled i nove tehnologije, te štedljivije i čišće benzinske i dizelske agregate

FIAT 500X (REDIZAJN)

Crossover Fiat 500X, povišena (polu)terenska verzija talijanske moderne ikone – modela 500, nedavno je obnovljen izvana i iznutra s novim tehnologijama kako bi zadovoljio najnovije mobilne potrebe. 

U brzorastućem segmentu u kojem je Fiat 500X vodeći u Italiji i u Europi, stekao je čvrstu podlogu kao jedan od pet najprodavanijih modela u svojoj klasi od 2016. godine.

Redizajnirani Fiat 500X dobio je potpuno osvježen vanjski izgled s novim LED svjetlosnim sklopovima i full-LED prednjim svjetlima, te s obnovljenim interijerom još više ističe nedodirljivi identitet modela 500, istovremeno pružajući veću funkcionalnost i udobnost.

Nadalje, obnovljeni model crossovera prvi put nudi Fiatu novu obitelj 3-cilindarskih i 4-cilindarskih motora koji jamče i do 20 posto manju potrošnju goriva od prethodnih benzinskih motora.

Vozna iskustva su jednako ugodna, udobna i sigurna kao i uvijek, uz nove sustave pomoći u vožnji koji se nude kao standardna oprema na svim verzijama. Automatski sustav prepoznavanja prometnih znakova omogućuje vozačima da izbjegnu prekoračenje ograničenja brzine prilagođavanjem tempa vožnje.

Nova urbana verzija modela 500X ima potpuno novi dizajn prednjeg i stražnjeg odbojnika, dok terenska inačica ima nove zaštitne ploče na donjem dijelu podvozja, čime se potvrđuje smion izgled ovog malog crossovera. Novi vanjski dizajn ponovno potvrđuje dvije osobnosti modela.

One urbane za vožnju gradskim prometnicama uz maksimalnu jednostavnost, zahvaljujući kompaktnim dimenzijama i podnicom podignutom od tla.

Što se tiče terenske verzije malog crossovera, on je prilagođen za avanture izvan asfalta uz pogon na sve kotače (4WD). Obje verzije kompaktne su izvana i prostrane iznutra, dok je njihovo unutrašnje okruženje ukrašeno primjenom vrhunskih materijala.

Instrumentna ploča zadržala je raspored u tri kružna elementa, u najboljem stilu modela 500, kao savršena kombinacija vintage izgleda i moderne tehnologije.

Sa strane su raspoređena dva analogna brojčanika s brzinomjerom i okretomjerom, dok 3,5-inčni rekonfigurirani TFT zaslon u sredini pruža ključne informacije vozaču na jednostavan način.

Obnovljeni 500X prvi je Fiatov model s novim, inovativnim turbobenzinskim motorima. Tu su dva turbobenzinca, od kojih je jedan 3-cilindarski snage 120 KS s okretnim momentom od 190 Nm u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače.

Snažniji je 4-cilindarski turbobenzinac sa 150 KS i okretnim momentom od 270 Nm, a dolazi u kombinaciji s automatskim 6-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT) i prednjim pogonom. Oba motora su s najnovijom, trećom generacijom MultiAir tehnologije.

Što se tiče dizelskih agregata, u igri su tri motora obujma 1,3 litre, 1,6 litara i 2,0 litre čija snaga se kreće između 95 i 150 KS.

Najslabiji 1,3-litreni MultiJet II razvija 95 KS s okretnim momentom od 200 Nm u kombinaciji s ručnim mjenjačem, srednji 1,6-litreni raspolaže sa 120 KS i okretnim momentom od 320 Nm, a uparen je sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim DCT mjenjačem s dvostrukom spojkom, te pogonom na prednje kotače.

Najsnažniji 2.0-litreni turbodizelaš ima 150 KS uz okretni moment od 350 Nm u kombinaciji s automatskim 9-stupanjskim mjenjačem i pogonom na sve kotače. Svi dizelaši i benzinci zadovoljavaju najnovije Euro 6d-TEMP standardne, te su opremljeni sustavom Stop/Start.

Naslovnica Mozaik