Scena Mozaik

HONDA HR-V

Redizajn za još bolji rejting: za sada će u ponudi biti samo atmosferski benzinac od 130 KS

HONDA HR-V

Honda je predstavila redizajniranu verziju druge generacije svog aduta u segmentu kompaktnih crossovera koji na europsko tržište stiže krajem godine, model HR-V. 

Naime, “facelifting” prati dizajn modela HR-V namijenjenog tržištu SAD-a, s tim što su uočljive i neke manje promjene na prednjem dijelu, kao što su okrugla svjetla za maglu.

U usporedbi s trenutnim modelom, “osvježena” Honda HR-V ima novu, masivnu kromiranu letvicu koja ukrašava masku hladnjaka i redizajnirani prednji branik, s izmijenjenim otvorima za zrak, kao i farove s redizajniranim LED pokazivačima pravca (dostupni kao standard).

Nešto skuplje varijante ovog modela od sada imaju i LED svjetlosne jedinice i na prednjim i na zadnjem dijelu. Novi kromirani ukrasni element vidljiv je i straga, iznad registarske tablice. Tu su i nove aluminijske felge veličine 17 inča, kao i kromirani završeci ispušnih cijevi.

Kupci ovog modela od sada se mogu odlučiti za jednu od osam boja karoserije, među kojima je i nova “Midnight Blue Beam Metallic”. Interijer je osvježen, a iz Honde navode da su ugrađena nova sjedala s novim dezenima i materijalima presvlaka, koja pružaju bolju podršku i veći komfor na dužim putovanjima. Kabina je opremljena boljom zvučnom izolacijom.

Ovisno o paketu opreme Honda HR-V se prvi put može naručiti s elektronskim sustavom “Active Noise Cancellation” koji djelomično poništava utjecaj vanjske buke u kabini (sustav funkcionira tako što dva mikrofona u kabini registriraju niskofrekventnu buku koja dolazi izvana, a zatim se ti zvuci poništavaju tako što se kroz zvučnike u vozilu emitira odgovarajući audio signal suprotne faze).

Iako je Honda HR-V na američkom tržištu dostupna s 4-cilindarskim, benzinskim agregatom zapremine 1,4 litre koji razvija 141 KS u kombinaciji s CVT mjenjačem, model za europsko tržište će biti dostupan, barem za sada, samo s atmosferskim i-VTEC benzincem zapremine 1,5 litara koji razvija 130 KS.

Pritom će imati okretni moment od 155 Nm, koji će biti dostupan pri 4600 “điri”. Bit će uparen ili sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u standardnoj verziji ili s CVT transmisijom kao opcijom.

Snaga je ista kao i na trenutnom modelu, ali japanski proizvođač tvrdi da je motor sada efikasniji i ekonomičniji. Prosječna je potrošnja goriva, kako navode iz kompanije, 5,3 l/100 km. Opremljena s ručnim mjenjačem, Honda HR-V od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,7 sekundi, dok je opcija s CVT mjenjačem za pet desetinki sporija.

Prodaja prvih redizajniranih modela za europsko tržište počinje u listopadu, a od proljeća iduće godine ovaj model će biti dostupan i s benzinskim agregatom s turbopunjačem, također 1,5 litara i dizelskim agregatom zapremine 1,6 litara.

Naslovnica Mozaik