Scena Mozaik

Škoda Karoq Scout

U brojnim varijantama može zadovoljiti potrebe svakog kupca, od mlade obitelji do ljubitelja avantura

Škoda Karoq Scout

Ne treba ići daleko u prošlost da bi se došlo do spoznaje kako je većina Škodinih modela, bivših i sadašnjih, imala ili ima izvedbu Scout (scout na engleskom znači izviđač).

Dovoljno je prisjetiti se Fabije, Roomstera, Octavije, pa čak i Superba, te najnovijeg Kodiaqa. Tako opremljeni automobili dodatno su odignuti od tla, sa zaštitama rubova blatobrana, donjih dijelova branika, te posebno dizajniranim naplacima, ali i s mnogim drugim posebnim estetskim detaljima koji krase i vanjštinu i unutrašnjost.

Pretvaraju se iz običnih modela kakvih ima gotovo u svakoj ulici u blage, pa čak bismo kazali i nježne off-road automobile.

Škoda uvodi novu inačicu za SUV Karoq. Riječ je o Karoq Scout izvedbi, još robusnijoj varijanti popularnog kompaktnog SUV-a koji će biti predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu.

Kao i kod svih Scout modela, Karoq Scout također dolazi s pogonom na sve kotače kao standard, uz sportski snažan off-road izgled. Škoda Karoq vozi se podjednako u velikim gradovima kao i izvan asfaltiranih putova. 

U brojnim varijantama, model može zadovoljiti potrebe svakog kupca - od mlade obitelji do ljubitelja avantura. Baš kao Octavia Scout i Kodiaq Scout, najnoviji dodatak Scout obitelji nudi pogon na sva četiri kotača kao standard.

Osim toga, snažan dizajn off-road naglašava optimizirani off-road potencijal modela. Sa svojom grubom terenskom ponudom izviđačka verzija Karoqa potpuno je spremna za zahtjevne izlete izvan asfalta, premda mnogi neće ni promisliti na odlazak izvan asfaltiranih putova.

 

Kao jedina varijanta kompaktnog SUV-a dostupnog isključivo sa pogonom na sve kotače, Škoda nudi tri učinkovita i ekološki prihvatljiva motora za Karoq Scout.

Osim 4-cilindarskog 1.5-litrenog TSI benzinskog motora s 150 KS u kombinaciji s automatskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom i mogućnošću isključivanja dva cilindra, dostupna su i dva dizelska motora. 

Slabiji je 2.0-litreni TDI sa 150 KS koji dolazi s ručnim mjenjačem sa 6 stupnjeva prijenosa kao standard, dok je DSG sa 7 brzina dostupan kao opcija. U najmoćnijem Škoda Karoq Scoutu, 2.0-litreni agregat proizvodi 190 KS i kombinira se sa standardnim automatski 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Sa svojim kromiranim i srebrnim obodnim elementima karoserije, te sjajnim aluminijskim kotačima od 18 inča, Škoda Karoq Scout ima snažan izgled. Kao opcija, Škoda nudi i antracit 19-inčne kotače od lake legure.

Zatamnjeni prozori i logotipi Scout na prednjim blatobranima zaokružuju snažan izgled. U unutrašnjosti sjedala imaju novo dizajnirane tkanine s crno-smeđim kontrastnim šavovima. 

Višenamjenski kožni volan, papučice s elementima od nehrđajućeg čelika i LED paket koji uključuje ambijentalnu rasvjetu upotpunjuje širok spektar standardne opreme.

Što u seriji, što u doplati, budući vlasnici uživat će u ambijentu koji pružaju posebne obloge sjedala i vrata, virtualni instrumenti, stalna hotspot online veza, ambijentalna rasvjeta, otvaranje prtljažnika zamahom noge ispod branika.

Naslovnica Mozaik