Scena Mozaik

BMW M5 COMPETITION

Bavarska cestovna raketa uspijeva pomiriti vrhunske performanse i ekskluzivni imidž

BMW M5 COMPETITION

Bavarski proizvođač automobila, njegova sportska jedinica M, predstavio je najnoviju verziju modela BMW M5 Competition, koja je još potentnija i agilnija u odnosu na prethodnika. 

Nova limuzina M5 Competition sada raspolaže s 4,4-litrenim V8 agregatom snage 625 KS nakon što je dobio dodatnih 25 “konja”, čime je postala najmoćnija i najuspješnija verzija ovog sportskog modela.

Novi BMW M5 Competition uspijeva pomiriti vrhunske performanse i ekskluzivni imidž s velikom lakoćom u svakodnevnoj upotrebi, po kojoj su BMW M modeli poznati.

Iz 4,4-litrenog V8 motora BMW M5 Competition istiskuje maksimalnu snagu od 460 kW/625 KS dostupnih pri 6000 “điri”. Maksimalni okretni moment spada među vrhunske dosege i iznosi 750 Nm u ekstremno širokom rasponu “điri” između 1800 i 5800 okretaja.

To je za 200 Nm veći okretni moment u odnosu na standardnu verziju novog BMW-a M5. Povećana snaga dovela je do boljeg ubrzanja, tako da mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h sada trebaju samo 3,3 sekunde, a do 200 km/h stiže se za 10,8 sekundi od nule.

Novi BMW M5 Competition dolazi s podešenim M Sport ispušnim sustavom kao standardom. Ova inačica dvostrukog ispušnog sustava s dvostrukom ispušnom cijevi proizvodi iznimno upečatljiv zvuk s još sportskijim tonom – pogotovo kad se motor vrti u visokim okretajima – i time dodatno pojačava emocionalno iskustvo koje stvara golema V8 propulzivna snaga.

Različiti modovi motora, koji se mogu odabrati pritiskom gumba, uključuju promjene zvuka koji emitira ispušni sustav. Vozač također može mijenjati zvuk motora pomoću gumba M Sound Control, omogućavajući brzo prebacivanje na puno manje podređeni zvuk pogona. Sportski ispušni sustav M Sport također pruža sjajan vizualni dojam.

Prenošenje snage motora BMW M5 Competition ide preko M Steptronica s osam stupnjeva prijenosa, čiji su dizajn i funkcionalnost pažljivo izrađeni s iznimno dinamičnim performansama. Nevjerojatno kratko vrijeme prebacivanja i brz i precizan odaziv na svaki podražaj akceleratora osiguravaju da se snaga motora odmah prenese na cestu.

Tri različita načina rada s mogućnošću odabira učinkovite, sportske ili ultra-dinamične vožnje mogu se aktivirati pomoću Drive logicova prekidača na prekidaču brzina. Ručni odabir stupnjeva prijenosa moguć je pomoću ručice mjenjača ili polugica na kolu upravljača.

M xDrive sustav, koji je debitirao u standardnoj verziji novog BMW-a M5, također ima sve alate potrebne za isporuku superperformansi. Inteligentni pogon na sve kotače sposoban je bez napora usmjeriti još veću moć BMW-a M5 Competition na cestu na uzbudljiv način, te stvara dovoljno dodatne trakcije kako bi se postigla vremena ubrzanja dostojna supersportskog automobila.

Središnje kontrolirana interakcija između M xDrivea i Active M Differentiala u velikoj je mjeri odgovorna za kanaliziranje izvanredne izlazne snage motora na kotače automobila bez gubitka snage. Okretni moment motora raspoređuje se između prednjih i stražnjih kotača pomoću elektronički upravljane višeslojne spojke.

Pokretanje novog sportskog BMW-a M5 označava stvaranje i nove kategorije proizvoda, jer će BMW M u budućnosti ponuditi najsnažnije inačice svojih automobila visokih performansi kao samostalne modele. M Competition paketi prvi su bili ponuđeni za prethodnika aktualne serije BMW M5 i trenutačno su dostupni za BMW M4 Coupe, BMW M4 Cabrio i BMW M3 Sedan. 

Naslovnica Mozaik