Scena Mozaik

Novim licima i žutilom RTL kreće u napad na konkurenciju (FOTOGALERIJA)

RTL Danas, Exkluziv Tabloid i redizajnirani Exkluziv s Tatjanom Jurić tri su nove emisije koje RTL ovih dana unosi u svoj program i kojima će se pokušati izravnije nametnuti gledateljima.

RTL-ove šefove na promjene su nagnali poražavajući rezultati gledanosti prema kojima su im i Nova, a I HTV predaleko odmakli u statistikama, pa su shvativši da bi se uskoro mogli naći na samoj margini natjecanja u gledanosti odlučili baciti sve karte na stol.


Najviše truda i novaca utrošili su na promjene u informativnom programu s uvođenjem novih dnevnih vijesti RTL Danas koje traju 15 minuta dulje nego ranije, a promijenjeno je i zaštitno lice – umjesto plavokosog i pomalo beskrvnog Tomislava Jelinčića voditelj i urednik postaje nešto markantniji Ivan Bobić iza kojeg je 15 godišnje novinarsko iskustvo u unutarnjoj politici, te reporterski počeci na HRT-u.

Svježa krv smijenila je stare snage i u zabavnim formatima RTL-a, pa je urednik najnovije emisije Exkuziv Tabloid postao mladi novinar Dorijan Klarić, pasioniranim pratiteljima showbizza poznat kao dugogodišnji novinar na Indexovom portalu, dok je nekadašnjoj vladarici Exkluziva – urednici Nensi Profaci ostao tek nedjeljni Exkluziv s Tatjanom Jurić, a u njemu će se njih dvije i same baviti intervjuima s domaćim celebritijima.

Očito je da RTL nakon svoje prve “petoljetke” odlučio promijeniti svoja zaštitina lica, a uredničku garnituru osvježiti mlađim snagama.

Najveći novitet u programu je ipak Exkluziv Tabloid koji će donositi neobične, bizarne, često i šokantne priče iz javnog, ali i društvenog života. Ovu emisiju koja će se emitirati svakim radnim danom u 18 sati voditi će Edita Misirić koja je do sada radila u sportskom programu RTL-a.

Riječ je o formatu kojim će RTL pokušati zagaziti na teren Red carpeta Nove TV – trenutno najgledanijeg showbizz magazina na hrvatskom tv tržištu, no unatoč ambicioznim najavama trebat će dosta vremena, truda i novinarskih transfera da Exkluziv Tabloid nadmaši Novin dugo godina građeni brend.


Antonela Marušić, foto: ranko šuvar / cropix
Naslovnica Mozaik