Iako je domaći dizajn postao vrlo popularna tema u Hrvatskoj, još uvijek nije uspostavljen funkcionalan lanac koji bi povezao dizajnerski projekt, njegovu produkciju, marketing i distribuciju, odnosno uspostavio njegovu tržišnu relevantnost.
A upravo je prodaja ključni preduvjet za njegov ne samo opstanak, nego i zamašnjak produkcije – tvrdi Ira Payer, uspješna grafička dizajnerica, stručnjakinja za vizualne komunikacije i brending koja u svojoj plodnoj karijeri ima i tri mandata predsjednice Hrvatskog dizajnerskog društva.
Pop-up shop
S Irom se, naravno, nije teško složiti, no posebno veseli činjenica da je ona uzela stvar u svoje ruke pa je, umjesto pukog konstatiranja, lamentiranja ili upiranja prstom u dežurne krivce, spremna ponuditi moguća rješenja. Njezin novi projekt “...
A upravo je prodaja ključni preduvjet za njegov ne samo opstanak, nego i zamašnjak produkcije – tvrdi Ira Payer, uspješna grafička dizajnerica, stručnjakinja za vizualne komunikacije i brending koja u svojoj plodnoj karijeri ima i tri mandata predsjednice Hrvatskog dizajnerskog društva.
Pop-up shop
S Irom se, naravno, nije teško složiti, no posebno veseli činjenica da je ona uzela stvar u svoje ruke pa je, umjesto pukog konstatiranja, lamentiranja ili upiranja prstom u dežurne krivce, spremna ponuditi moguća rješenja. Njezin novi projekt “...