U organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva završen je natječaj za dizajn imaginarnih prigodnih/blagdanskih proizvoda i brendova pod nazivom XMAS Superstore poznatiji kao ‘Bor s nama’. Nastavak je to tradicije godišnjih izložbi dizajnerskih radova koje su od 2009. do danas tematizirale blagdanske rituale, konzumersku atmosferu oko Božića i Nove godine i donosile duhovite i kritičke dizajnerske reinterpretacije božićnih i novogodišnjih rekvizita i artefakata.
Ove godine koncept je proširen na razmatranje same izložbe kao imaginarnog dućana i natječajnih radova kao imaginarnih proizvoda i brendova. Cilj je bio i ohrabriti originalnu proizvodnju koja bi imala potencijal daljnjeg razvoja i izvan okvira samog natječaja i izložbe.
Prva nagrada pripala je konceptu Story ...
StoryEditorOCM
Prostorijahrvatski dizajn
‘BOR S NAMA’ Kockice, mirisi i sličice
22. studenog 2013. - 22:14
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?