StoryEditorOCM
Auto motoPremium segment

Njemačko 'sveto trojstvo': Mercedes-Benz u prvih sedam mjeseci najprodavaniji u Dalmaciji, evo u kojoj županiji ih se najviše vozi

27. kolovoza 2019. - 09:07

U proteklih sedam mjeseci na hrvatskom tržištu prodano je 3056 novih automobila iz premium segmenta koji čini “njemačko sveto trojstvo” Mercedes-Benz, BMW i Audi. 

U tom razdoblju Audi je prodao 1115 novih vozila, što je 36,5 posto tržišnog udjela u premium segmentu. Na drugom je mjestu BMW s 975 novih registracija (31,9 posto), dok je Mercedes-Benz treći s 966 prodanih primjeraka (31,6 posto).

Međutim, kad se gledaju rezultati u četiri dalmatinske županije (Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska, Zadarska i Dubrovačko-neretvanska), plus Ličko-senjska županija, u kojoj djeluje Jolly Autoline, u prvih sedam mjeseci ove godine najuspješniji je brend u Dalmaciji bio Mercedes-Benz, čiji je zastupnik za to područje upravo Jolly Autoline.

U spomenutih pet županija prodano je 16...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 04:34