Hondin kompakt Civic doživio je svoje deseto generacijsko izdanje 2017. godine i pritom su u ponudi bila dva turbobenzinca, jedan 3-cilindarski 1.0-litreni snage 129 KS i jedan 4-cilindarski 1.5-litreni „turbak“ od 182 KS, dok je 1.6-litreni i-DTEC dizelski agregat snage od 120 KS stigao prije nešto više od godinu dana.
Automatski mjenjači sa sedam ili osam stupnjeva više nisu nikakvo čudo tehnike, a sada je Civic dobio 9-stupanjski automatski ZF-ov mjenjač. Za sada je uparen s dizelskim 1,6-litrenim i-DTEC sa 120 KS i 300 Nm okretnog momenta pri 2000 „điri“, poznatim po fino odmjerenom kompromisu snage, momenta i niske potrošnje.
Pametna automatika diže cijenu dizelskom Civicu s paketom Elegance Navi za umjerenih 2080 eura, a s ručnim košta 24.590 eura. Odmah pri kretanju primj...