StoryEditorOCM
Promo arhivPočela turistička sezona

Par savjeta o tome kako biti uspješan u dnevnom najmu apartmana

Piše PROMO
19. lipnja 2019. - 11:07

Dnevni najam donosi više posla, ali i više gostiju te veću zaradu. Evo kako se istaknuti među ostalim iznajmljivačima

Ako se bavite iznajmljivanjem apartmana ili nekog drugog oblika smještaja, vjerojatno ste primijetili da se trendovi posljednjih godina rapidno mijenjaju. Digitalne platforme za najam smještaja i promjene u putnim navikama donijeli su i nova očekivanja gostiju.

Gosti se sve češće odlučuju na kraća odsjedanja na jednome mjestu jer za vrijeme odmora žele posjetiti više destinacija, smještaj rezerviraju online, provjeravaju recenzije i traže sigurna odredišta koja pritom nude više od samo sunca i mora.

Ako ste među više od 100.000 privatnih iznajmljivača u Hrvatskoj, vjerojatno ste već prisutni na nekoj od digitalnih platformi za rezervaciju smještaja koje funkcioniraju po principu dnevnog najma. Iako su prošla vremena kada su dolazile uglavnom obitelji na deset ili više dana, dobra je strana takvih platformi njihov doseg, koji se mjeri u milijunima korisnika. Sve je više mladih koji na putovanju ili u posjetu nekom festivalu traže smještaj na samo nekoliko noći, nakon čega će nastaviti dalje. A dnevni najam, iako funkcionira na malo drugačijim principima, može biti itekako unosan. Uspjeh je pritom usko povezan sa zadovoljstvom gostiju, posebno s obzirom na to da mogu ocjenjivati iznajmljivače i tako ih preporučiti budućim putnicima.

Želite li biti uspješni u dnevnom najmu, iznimno je važno biti potpuno iskren pri objavi oglasa za svoj apartman. Bolje je navesti manje nedostatke nego ih prešutjeti. Gost koji se osjeća prevareno, može vam ozbiljno naštetiti lošom recenzijom.

Dobro je biti fleksibilan s vremenom prijave i odjave. Gosti koji biraju dnevni najam svjesno su odlučili ne odsjedati u hotelu i vjerojatno im nije previše stalo do pretjerano formalnog odnosa s iznajmljivačem. Također, cijenit će svaku pomoć pri snalaženju u novom gradu, pa nije loše izmijeniti s njima informacije o restoranima ili mjestima koje vrijedi posjetiti u vašem gradu.

Znat će cijeniti i ako im ostavite neke osnovne namirnice. Gosti koji dolaze na dulje vrijeme uglavnom će sami obaviti kupnju, ali i oni koji dolaze na dan ili dva posebno će cijeniti ako im ostavite kavu ili neke druge sitnice koje bi im mogle zatrebati poput kišobrana, flastera ili sapuna za ruke.

Budući da će u dnevnom najmu u vašoj nekretnini boraviti više različitih ljudi nego inače, jako je važno voditi računa o sigurnosti. Pri procesu bukinga pobrinite se da utvrdite točan identitet gostiju koji vam stižu. Neke platforme za dnevni najam imaju i interne sustave za zaštitu iznajmljivača, ali dobro je i uložiti u policu osiguranja.

Polica Turist plus Croatia osiguranja osigurava stvari vlasnika apartmana poput namještaja, kućanskih aparata, ukrasnih predmeta i druge opreme, stvari gostiju koje služe za osobnu potrebu i potrošnju, dokumente i predmete posebne vrijednosti poput novca i nakita te odgovornost najmodavca prema trećim osobama. Klijenti koji osiguraju svoj apartman do 31. 7. ostvaruju dodatni popust od 10 posto.

Više informacija saznajte ovdje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 10:42