StoryEditorOCM
Hrvatskafenomen modernog vremena

Politika ih uopće ne zanima, sve im se vrti se oko broja klikova na društvenim mrežama. Narcistični su i sebični, a dvije trećine živi ih s roditeljima - oni su selfie generacija

4. ožujka 2019. - 19:37

Oni realan svijet sve više zamjenjuju virtualnim, a mobitel im je postao nešto kao treća ruka. Politika ih uopće ne zanima, dapače, 61 posto njih ne izlazi na izbore! Nisu društveno aktivni, nema ih puno među volonterima ni u građanskim udrugama. Prosvjedi protiv postojećeg stanja ne padaju im na pamet ni pod razno, a u knjižnice i kazališta ne zalaze.

Najviše vremena provode u kafićima i sve su više ovisni o fast foodu. Puno bolje korespondiraju sa svijetom od svojih roditelja, informatički su kudikamo pismeniji, ideološki "neobojeni", a istovremeno konzumenti kojima je šoping visoko na listi prioriteta. Oni su – selfie generacija.

Njihove životne navike i stremljenja proučavali su sociologinja prof. dr. sc. Anči Leburić, kao mentorica, i njezini studenti Krunoslav M...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 00:03