Prije mjesec dana pisali smo o problemima koje HEP Elektra ima sa slanjem računa, a koji su nastali razdvajanjem dviju djelatnosti Hrvatske elektroprivrede – opskrbe i distribucije.
Posljedica toga je nešto kasnija dostava računa u odnosu na do sada uobičajene termine...
Premda iz HEP-a navode kako je riječ o kašnjenju od otprilike pet dana, korisnici HEP-ove univerzalne usluge na akontacijske su rate čekali i dulje, gotovo 15 dana.
Sad su nam se, pak, obratili i oni potrošači koji su izabrali HEPI tržišni model, a takva kućanstva opskrbljuje i račune im dostavlja HEP Opskrba, dakle, druga tvrtka u okviru HEP grupacije. Račun obično dobivaju između 10. i 14. u mjesecu, no onaj za svibanj, požalili su nam se, nikako da dođe.
Ima li HEP Opskrba iste probleme kao i HEP Elek...
StoryEditorOCM
Hrvatskasustav (ne) šteka
Potrošači uplatnice čekali i do dva tjedna, a HEP se pravda: Nije do nas, računi su kasnili zbog neradnih dana...
1. srpnja 2018. - 16:28
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?