Pola sata prije nego je ministar Kalmeta svečano otvorio drugu cijev tunela Sveti Rok, prva vozila prošla su i kroz drugu cijev najdužeg hrvatskog tunela, Mala Kapela (5,8 km).
Kraj tunela kroz Malu Kapelu nije održava nikakva manifestacija, te su prvi vozači novu tunelsku cijev "isprobali" nešto prije devet sati, bez formalnog otvorenja.
Prva cijev tunela, podsjetimo, počela se graditi prije sedam godina, a u promet je puštena 2005. godine.Kod Svetog Roka nije bilo nekog simboličnog rezanja vrpce, promet je krenuo u dogovoreno vrijeme kad je na odmorištu Marune kod južnog portala održana skromna svečanost dovršetka radova i puštanja u promet novih tunelskih cijevi.
Sada je svih 399 kilometara autoceste od Ravče do Zagreba u punom profilu autoceste, istaknuo je predsjednik ...
Kraj tunela kroz Malu Kapelu nije održava nikakva manifestacija, te su prvi vozači novu tunelsku cijev "isprobali" nešto prije devet sati, bez formalnog otvorenja.
Prva cijev tunela, podsjetimo, počela se graditi prije sedam godina, a u promet je puštena 2005. godine.Kod Svetog Roka nije bilo nekog simboličnog rezanja vrpce, promet je krenuo u dogovoreno vrijeme kad je na odmorištu Marune kod južnog portala održana skromna svečanost dovršetka radova i puštanja u promet novih tunelskih cijevi.
Sada je svih 399 kilometara autoceste od Ravče do Zagreba u punom profilu autoceste, istaknuo je predsjednik ...