StoryEditorOCM
KolumneVlaška posla

Ante Tomić: Franšiza mržnje i lokalni začini

Piše PSD.
6. svibnja 2014. - 21:27
McDonald’sov hamburger, pomfrit i frape od jagoda svuda su jednaki, kao i Coca-Cola. Kad razmotate sendvič ili otvorite bocu, u Parizu kao i u Hong Kongu, znate što ćete naći unutra, a potrošači upravo to i traže.Oni ne žele rizik i avanturu, eksperiment s nečim različitim.

Poznati okusi zašećerene sode, zagorene junetine i užeglih krumpirića ispunjavaju ih spokojem. Okus smeća podsjeća ih na kuću, u smeću su svoji na svome. Franšize postoje upravo zbog žudnje za poznatim. Globalne prehrambene imperije zgrću milijarde na lijenosti da se istraži nešto drugo i strahu od drugoga.

Nešto od te ekonomske pameti zacijelo je usvojio i hercegovački poduzetnik Michael Ljubas kad je napravio internetske portale Dnevno.hr, Dnevno.rs i Dnevno.ba, koji svojim užeglim i zagoren...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 20:16