StoryEditorOCM
KolumneJučer, danas, malo sutra

Ivica Ivanišević: Kako brendirati čekićnje ćirilice

Piše PSD.
24. studenog 2013. - 15:11
Davno sam shvatio: ne postoje zdravi ljudi, nego samo bolesni i neobaviješteni.

Taj poučak ovih dana silom prilika proširujem i na sljedeću formulu: ne postoje zaposleni, nego samo ljudi s burze rada i oni koji će to tek postati.

Kad su nas već spopala tako gruba vremena, nema nam druge nego razmišljati o iskoraku izvan core businessa. Zadnjih nekoliko tjedana i sâm sam proveo grčevito mozgajući kako se prestrojiti na poduzetnički kolosijek. U rijetkim trenucima prosvjetljenja na pamet su mi pale dvije zavodljive ideje.

Prvu bih velikodušno ponudio na razmatranje zadarskim turističkim djelatnicima. Zašto, primjerice, grad svetoga Donata ne bismo učinili globalno prepoznatljivim? Naravno, govoreći sasvim načelno, protiv takve zamisli nitko dobronamjeran ne može imati ništa prot...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 09:56