Kako agencije za istraživanje raspoloženja javnosti u redovitim mjesečnim turnusima jave da je Vladi iznova pao rejting, tako prema malobrojnim preostalim proizvodnim pogonima u ovoj zemlji lančano krenu serije narudžbi. Ne tiču se, međutim, ni silikona ni šminke ni krejona – nikakvih konvencionalnih sredstava za facelifting i krpanje oronule vanjštine. Najtraženiji proizvod na medijsko-političkom tržištu je novi Budiša, dežurni krivac za omraženost, stari i tržišno najuspjeliji model iz 2001./2002. godine.
Još Budiše! – naručuju PR stručnjaci bliski Milanoviću.
Još Budiše! – kimajući otpovrću medijski trudbenici.
Još nisu ni dovršili rečenicu, a s tekuće vrpce u javnost marširaju hologrami staroga liberalnog kunktatora sa šuškovskom desnicom, picaškandal...
Još Budiše! – naručuju PR stručnjaci bliski Milanoviću.
Još Budiše! – kimajući otpovrću medijski trudbenici.
Još nisu ni dovršili rečenicu, a s tekuće vrpce u javnost marširaju hologrami staroga liberalnog kunktatora sa šuškovskom desnicom, picaškandal...