StoryEditorOCM
HrvatskaNovi tihi val poskupljenja u trgovinama na lukav način

KAKO NAS KRADU Cijena ostala ista, ali količina je manja

Piše PSD.
31. siječnja 2012. - 23:21

piše Mišel Kalajžić
snimio Luka Gerlanc / CROPIX

Sokovi s manje voća

Već godinama čašica jogurta nema 200 grama, nego 180 grama, odnosno u većem pakiranju 400 grama umjesto 500 grama. Toaletni papir ima četiri role više za istu cijenu u odnosu na konkurenciju, ali je i centimetar uži sa svake strane, s većim kolutom u sredini. I svaka mala pomaže: čokoladica Mars teži 47 grama, bomboni m&m 48 grama...

Nije sve ni u pakiranju: voćni sirup koji se reklamirao kao akcijski ima manju količinu suhe tvari od nešto skupljeg koji proizvodi konkurencija. Sok od borovnice, koji se prije mogao naći s udjelom voća od 40 posto, sada ima najviše 25 posto. Neki smanjuju veličinu keksa u pakiranju, drugi štede na čokoladnom prelj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 05:06