Supreme, skejterski brend koji je zaludio tinejdžere svijeta, pa tako i Hrvatske, toliko je popularan da je postao izvor prihoda za mnoštvo lukavih kupaca, piše Business Insider.
Nakon što je donedavno slabo poznata marka skejterske opreme postala sedmi najpopularniji brend odjeće, obuće i modnih dodataka među generacijom Z (oni rođeni oko 2000. godine), s procijenjenom vrijednošću od milijarde dolara, otvorilo se cijelo tržište za preprodaju njihovih proizvoda zbog izrazito velike potražnje.
Business Insider piše da fanovi preprodajom Supreme proizvoda na eBayu mogu zaraditi i do tisuću dolara (6500 kuna) mjesečno.
Supreme svoje proizvode prodaje online tzv. “sezonskim izbacivanjem”, jednom tjedno, obično četvrtkom, od kolovoza do prosinca. Proizvodi, pričaju fanovi, “plan...
StoryEditorOCM
Biznismladi i poduzetni
Kako se zarađuje na brendu za kojim luduje generacija Z: nove kolekcije pokupuju se u tren oka, a onda preprodaju po masnim cijenama; Globalni trend nije zaobišao ni Hrvatsku
22. kolovoza 2018. - 10:47
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?