StoryEditorOCM
Biznismladi i poduzetni

Kako se zarađuje na brendu za kojim luduje generacija Z: nove kolekcije pokupuju se u tren oka, a onda preprodaju po masnim cijenama; Globalni trend nije zaobišao ni Hrvatsku

Piše Filip Pavić
22. kolovoza 2018. - 10:47
iStock-966994286-1

Supreme, skejterski brend koji je zaludio tinejdžere svijeta, pa tako i Hrvatske, toliko je popularan da je postao izvor prihoda za mnoštvo lukavih kupaca, piše Business Insider.

Nakon što je donedavno slabo poznata marka skejterske opreme postala sedmi najpopularniji brend odjeće, obuće i modnih dodataka među generacijom Z (oni rođeni oko 2000. godine), s procijenjenom vrijednošću od milijarde dolara, otvorilo se cijelo tržište za preprodaju njihovih proizvoda zbog izrazito velike potražnje.

Business Insider piše da fanovi preprodajom Supreme proizvoda na eBayu mogu zaraditi i do tisuću dolara (6500 kuna) mjesečno.

Supreme svoje proizvode prodaje online tzv. “sezonskim izbacivanjem”, jednom tjedno, obično četvrtkom, od kolovoza do prosinca. Proizvodi, pričaju fanovi, “plan...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 12:09