StoryEditorOCM
Bizniskvaliteta usluge

Tajni gosti testirali hrvatske ugostitelje, evo na što su posebno obraćali pažnju i koje su im najveće zamjerke

2. studenog 2017. - 21:23
konobar1-120813

Turistički djelatnici ovog su ljeta većinom pozdravljali goste na dolasku i odlasku, ali su ih rijetko pozivali da ponovo dođu, pokazalo je istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea.

Ta agencija od 2006. u Hrvatskoj provodi mjerenje kvalitete usluga na vrhuncu turističke sezone, pa je tako i ove godine od lipnja do rujna mjerila kvalitetu usluga u prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, traženju informacija te u ugostiteljskim objektima.

Mjerenje osnovnih elemenata kvalitete usluge, od početnog pozdrava i osmijeha do pozdrava na odlasku, zahvala te poziva na ponovni posjet obavljali su "tajni gosti" koje je angažirala Heraklea, na 978 lokacija u primorskoj i kontinentalnoj Hrvatskoj.

Istraživanje je pokazalo da je 83 posto djelatnika pozdravilo goste, što je slabije za...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 14:19