Facebook je povukao svoj dosad najveći potez kako bi se mogao natjecati na televizijskom tržištu, proširivši svoju ponudu video sadržaja programima u širokom rasponu od profesionalne ženske košarke do safari showa i programa za roditelje.
Redizajnirani proizvod Facebooka pod nazivom Watch bit će u početku raspoloživ ograničenoj skupini korisnika u SAD-u na Facebookovoj mobilnoj aplikaciji, websiteu i televizijskoj aplikaciji, objavila je kompanija.
Ta najveća svjetska društvena mreža od prošle godine pridodala je svojoj ponudi video sadržaj, a već mjesecima signalizira da želi postati i izvor originalnih i kvalitetnih videa.
Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg u svom postu na Facebooku poručio je da će Watch omogućavati svojim korisnicima da "razgovaraju i p...
StoryEditorOCM
Biznisnova platforma
Zuckerberg objavio rat konkurenciji: Facebook širi ponudu i ulazi na televizijsko tržište
10. kolovoza 2017. - 10:33
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?