StoryEditorOCM
Biznisljubaznost trgovci se mogu naučiti, a na menadžerima je da to potiču umjesto da zahtijevaju

Kvalitetna usluga dovodi kupca i povećava profit

Piše PSD.
8. veljače 2009. - 19:23

Iako neki tvrde da se ljubaznost ne može naučiti, primjeri iz prakse pokazuju drugačije. To je umijeće kao i svako drugo i svi to nosimo u sebi, ističu iz agencije za mystery shopping

Kolega je na godišnjem..., ne znam ja s kim ste razgovarali i što ste se dogovorili”, “Takva je procedura, šta da vam kažem”, “To nije moj posao, ne naručujem ja”, “Da ja vama malo objasnim kako mi radimo” ili “Čujte, hoćete vi to kupiti ili šta?”, “Pogledajte sami, imamo samo ono što je izloženo”, samo su neki od primjera loših usluga s kojima se svatko od nas barem jednom kao kupac susreo u nekom najobičnijem dućanu, trgovini namještaja, prodavaonici odjeće ili autosalonu, bilo u četiri oka ili telefonom. ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 18:11