Novosti Biznis

Istraživanje GfK: namještaj kupuje svaka treća obitelj

Oko 60 posto kućanstava planira u sljedećih godinu dana, zbog neizvjesnosti financijske krize, štedjeti na opremanju stana ili kuće namještajem ili bijelom tehnikom.

Zbog navike, ali i razine standarda, njih više od 60 posto namještaj kupuje rijetko, dok njih oko 50 posto obiđe više takvih trgovina u potrazi za akcijama ili popustima, pokazuje istraživanje GfK Hrvatska.

Da nešto planiraju kupiti ove godine, kazala je trećina anketiranih, od čega 20 posto kompletnu kuhinju i njih oko 15 posto spavaću sobu ili dnevni boravak.

Od trećine potencijalnih kupaca, njih 20 posto izradit će namještaj po mjeri. Cijena je presudna za 75 posto kućanstava, a onda kvaliteta materijala, dizajn “igra” za dvije petine potrošača, a funkcionalnost za petinu. Marka je presudna za pet posto kućanstava.

Poznatost pojedinih proizvođača i marki proizvoda istražena je na dva načina -kao spontano prisjećanje marki (bez prisjećanja) i kao poznatost uz prisjećanje, uz pokazivanje liste s proizvođačima i markama proizvoda.

Po spontanom prisjećanju vodi Lesnina (njih 66 posto), zatim Prima (44 posto) i Pevec (36 posto).

M. DRUŽIJANIĆ

Naslovnica Biznis