Novosti Biznis

odlične najave za sezonu stižu s berlinskoga turističkog sajma

Glavna sezona: 25 posto više gostiju

odlične najave za sezonu stižu s berlinskoga turističkog sajma

I vodeći  svjetski turoperator TUI već je rasprodao sve kapacitete koje su im hrvatski hoteli stavili na raspolaganje za nastupajuće ljeto

Ovih se dana gotovo 40 tisuća prodavača u turističkim agencijama koje prodaju turističke aranžmane TUI-ja u cijeloj Njemačkoj natječu tko će prodati više aranžmana za Hrvatsku, a najboljih 900 bit će nagrađeno trodnevnim putovanjem u Dubrovnik u svibnju ove godine.

To je samo dio do sada najveće marketinške akcije koju za Hrvatsku provodi TUI, lider među svjetskim organizatorima putovanja, a ove je godine prvi put na Svjetskoj burzi turizma ITB u Berlinu objavio kako je Hrvatska njihov ovogodišnji izbor u akciji TUI Inside.

Konkretno, to znači da će vodeći svjetski turoperator posebno promovirati Hrvatsku kao destinaciju visokokvalitetnog turizma, a samo organiziranim dolascima planiraju u našu zemlju uputiti oko 80 tisuća gostiju. Za glavnu su sezonu sve što su im hrvatski hotelijeri stavili na raspolaganje već − prodali!

Novi kvalitet

− Akcija koju je pokrenuo TUI ove godine za Hrvatsku jest u poslovnom svijetu najbolji događaj za naš turizam u posljednjem desetljeću. Hrvatsku će dugoročno promovirati kao “novu kvalitetu u staroj destinaciji” − kazao je u Berlinu Damir Bajs, ministar turizma.

Sve informacije o stanju rezervacija odmora u Hrvatskoj za glavnu sezonu u ovom su trenutku dobre i kreću se od 10 do čak 25 posto boljeg bookinga. To ne znači da će Hrvatsku posjetiti toliko gostiju više, nego je riječ o ranijem rezerviranju zbog straha da gužva na tržištu ne ostavi neodlučne bez slobodne postelje.

Kad je, međutim, u pitanju predsezona, stanje je bitno drukčije. Većina hotela na Jadranu otvara se tek polovinom travnja i bit će popunjeni nekoliko tjedana vezanih uz uskrsne blagdane. Svibanj se već sada izdvaja kao mjesec praznih postelja.

iz berlina ružica mikačić

Najbolje naslijeđe i doživljaj

Hrvatska je na svečanosti na ITB-u u Berlinu u četvrtak primila nagradu za najbolju destinaciju naslijeđa i doživljaja! To je veliko priznanje ministru Damiru Bajsu uručilo Udruženje turističkih novinara i pisaca Pacifika PATWA.

PLUS Booking za glavnu sezonu veći nego lani od 10 do 25 posto.

MINUS Loša predsezona, gosti stižu tek za Uskrs, a svibanj je potpuno prazan.

Naslovnica Biznis