Mozaik Život

Volkswagen T-Cross

Protuotrov za Nissan Juke i Peugeot 2008

Volkswagen T-Cross

Dugo najavljivani Volkswagen T-Cross bi mogao biti predstavljen na jesen ove godine. T-Cross, T-Roc, Tiguan i Touareg sada će činiti poker SUV-ova marke Volkswagen.

Ovaj Volkswagen dugačak 4107 mm dizajniran je s karizmom, uvijek opremljen pogonom na prednje kotače, funkcionalno osmišljen i inteligentno konstruiran. Dobro se snalazi na gradskim cestama te je spreman za male i velike pustolovine, kako unutar urbane džungle tako i izvan nje.

Fotografiran prilikom testiranja na nekim od europskih planina, i naravno na Nürburgringu, T-Cross prototip s fotografija je ostao bez većeg dijela kamuflaže, a čini nam se da prilično podsjeća na koncept.

Međutim, dizajn vanjštine je naravno blaži nego kod koncepta, te nam se čini da će serijski T-Cross podsjećati na manju verziju modela Tiguan. S prednje strane ističu se farovi oblika istog kao kod modela Tiguan, a između njih se prostire maska hladnjaka s tri horizontalne linije.

Modularna poprečna platforma (MQB) stvara iznenađujuću količinu prostora u vozilu. Stražnja je klupa, primjerice, namjestiva po dužini – za više prostora za koljena ili više prostora za prtljagu. Pozitivan utjecaj modularne poprečne platforme očituje se u svim područjima.

T-Cross stoga ulazi na tržište kao jedno od najsigurnijih vozila u svojoj klasi, a to je zajamčeno izvrsnim svojstvima vozila u pogledu sigurnosti tijekom sudara i čitavim nizom sustava potpore. U sklopu serijske opreme su između ostalog Front Assist (sustav nadzora okoline) i Lane Assist (potpora zadržavanja vozila na voznom traku).

Njemački brend je prošle godine predstavio model T-Roc, i to kao veću alternativu modelu T-Cross. Kao najmanji SUV model kompanije Volkswagen, novi T-Cross će po cijeni, u gami VW grupe biti pozicioniran između modela Seat Arona i T-Roc.

Još uvijek se ne zna kakve motore će posjedovati ovaj model, ali ne bi nas iznenadilo da se u njemu nađu neki od agregata s modela T-Roc, 2.0-litreni TSI koji razvija 187 “konja”, 2,0-litreni TDI od 147 “konja”, ali i TSI agregat zapremine 1,5 litara koji razvija 150 “konja” i TDI agregat radne zapremine 1,6 litara koji raspolaže sa 113 “konja”.

Međutim, najprodavaniji agregat u tom segmentu bi svakako bio 3-cilindarski agregat s turbo punjačem zapremine jedne litre, koji se nudi u nekoliko varijanti. Ne očekuje se nikakva verzija s električnim pogonom s obzirom na to da će T-Cross imati ulogu budžetskog terenca u gami kompanije Volkswagen.

Očekuje se i da će biti dostupni i 6-stupanjski manualni i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Nažalost, svi oni koji su planirali da ovim modelom krenu u off-road avanturu će biti razočarani kada saznaju da će ovaj SUV biti samo s pogonom na prednje kotače.

Kada je riječ o interijeru, novi T-Cross će veći dio svoje kabine dijeliti s modelima T-Roc i Polo, što znači da se očekuje veliki info-zabavni ekran pozicioniran iznad otvora za zrak. 

Ostaje za vidjeti hoće li VW za svoj novi model ponuditi i živopisne boje interijera, kao kod modela T-Roc. Prošlog travnja je kompanija VW otkrila da će se model T-Cross proizvoditi u postrojenju San Joze u Brazilu, a kada bude predstavljen i pušten u prodaju, predstavljat će glavnu konkurenciju modelima kao što su Nissan Juke i Peugeot 2008.

Naslovnica Život