Mozaik Život

SUZUKI V-STROM 650 XT ABS

Spreman za avanturu: oduševit će i zahtjevnije vozače, dok će početnicima dati veliku dozu sigurnosti

SUZUKI V-STROM 650 XT ABS

Suzukijev motocikl V-Strom 650 već dugi niz godina odolijeva konkurenciji i sa svakim novim izdanjem biva sve bolji i bolji. 

Kratko rečeno novi V-Strom 650 je snažniji, moderniji i opremljeniji od prethodnika. Dakle jednom riječju – puno bolji! Ovaj maksi enduro motocikl stvoren je za zabavu, za svakodnevnu vožnju na asfaltu, po makadamu ili skliskoj cesti, može bez problema i na autocestu pri čemu pruža puno udobnosti vozaču i suputniku.

Zahvaljujući svestranosti i pouzdanosti V-Strom 650 privlači brojne vozače, ali i poglede sa strane. Ovog puta isprobali smo XT verziju koja se razlikuje od “obične” po žbičanim naplatcima, štitnicima za ruke i zaštiti agregata.

Suzukijev svestrani avanturist vrlo je uravnotežen motocikl s prirodnim položajem za vožnju, udobnim sjedalom visine 835 milimetara. Osim toga iznimno je usklađen prednji i stražnji ovjes, dok fleksibilni agregat pridonosi vožnji bez stresa tijekom kratkih relacija, ali i na dužim putovanjima gdje se radi veća kilometraža.

Opremljen je V-Twin četverotaktnim vodom hlađenim 2-cilindarskim agregatom koji je snažniji nego kod prethodnika, pa sada raspolaže sa 72 konjske snage pri 8800 “điri” i okretnim momentom od 62 Nm pri 6500 okretaja u minuti.

DOHC V-Twin je remek-djelo gradnje motora i još uvijek jedan od najboljih motora tog tipa u motociklima. Okretni moment od 62 Nm dostupan je preko cijelog raspona brzine. Karakterističan je po najfinijem odzivu, visokom nagibu, smanjenim karakterističnim vibracijama i niskoj potrošnji benzina. Prilagođen je standardu Euro4.

U samom agregatu obujma 645 “kubika” promijenjeno je šezdesetak komponenti tako da je postao ne samo čišći, nego i snažniji. Prosječna potrošnja ovog motocikla namijenjenog običnim vozačima, ali i onima avanturistički nastrojenima je 4,1 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 94 g/km.

Raspolaže spremnikom od 20 litara tako da se s V-Stromom može prevaliti nešto manje od 500 kilometara, te je spreman za bilo koju avanturu. Osim toga V-Strom je bogatije opremljen od prethodnika te se može pohvaliti kontrolom proklizavanja, sustavom za pomoć pri startu i sustavom za jednostavno pokretanja agregata.

Vozače će oduševiti i podesivi vizir, kao i multifunkcionalna instrumenta ploča, low RPM assist, kontrola trakcije i naravno, već ranije spomenuti snažniji agregat.

Instrument ploča na ovom maksi enduru sada je još preglednija i sadrži puno više informacija, počevši od onih uobičajenih preko vanjske temperature, trenutne i prosječne potrošnje, preostale kilometraži, napona akumulatora...

V-Strom 650 XT oduševit će i zahtjevnije vozače, dok će početnicima dati veliku dozu sigurnosti. Za V-Stroma 650 XT na zemlji cesta nikad ne završava s obzirom na konstrukciju ovog motocikla i velike kotače. Cijena modela Suzuki V-Stroma 650 XT je 69.990 kuna.

Tehničke karakteristike

Motor: 4-taktni, 2-cilindarski, vodom hlađen, V pod 90

Obujam: 645 ccm

Snaga 72 KS pri 8800/min

Okretni moment: 62 Nm pri 6500/min

Mjenjač: mehanički, 6-stupanjski

Dimenzije: 2275 x 910 x 1405 mm

Međuosovinski razmak: 1560 mm

Udaljenost od podloge: 170 mm

Visina sjedala: 835 mm; Masa: 215 kg

Potrošnja: 4,1 l/100 km

Emisija CO2: 94 g/km

Ovjes: teleskopska vilica, spiralna opruga, uljni amortizer (sprijeda); središnji nosač, spiralna opruga, uljni amortizer (straga)

Kočnice: sprijeda dvostruki disk, straga disk

Gume: 110/80 R19M/C (sprijeda), 150/70 R17M/C (straga)

Cijena: testni model 69.990 kuna

Naslovnica Život