Mozaik Život

festival tržišnog komuniciranja Festo

Trijumf nacionalne televizije: HTV najgledaniji u 9 od 11 kategorija

festival tržišnog komuniciranja Festo

Festival tržišnog komuniciranja, FESTO se od 21. do 23. svibnja u Opatiji održava po 17. put, a ove se godine premijerno dodjeljuju MEDIA PRIX nagrade za najgledanije televizijske emisije domaće produkcije u 11 kategorija, od kojih je u njih devet nagrade osvojio HTV.

Nagrade najgledanijim emisijama dodjeljivane su na osnovu podataka agencije AGB Nielsen, koja ih prikuplja putem peoplemetra, i inače najraširenije svjetske metode mjerenja gledanosti televizijskih programa.

Nagrađeni:

DNEVNIK I EMISIJE VIJESTI - Informacije i sve aktualnosti dana najgledanije su u središnjem dnevniku HTV-a, koji je u prosjeku dnevno pratilo 19% gledatelja, odnosno gotovo 800 000 gledatelja svakoga dana u 19.30 sati. Najgledaniji Dnevnik u 2008. godini je 24. veljače u 19.30 sati pred male ekrane privukao 1 192 994 gledatelja, odnosno 28,7% gledatelja!

HUMORISTIČNE EMISIJE -  "Odmori se, zaslužio si" - sa svojih prosječnih 16,61 % gledatelja, najgledanija je domaća humoristična serija u 2008. godini. Najpopularnija epizoda najpopularnije domaće humoristične serije emitirana je 14. prosinca, kada je (ne)zgode obitelji Kosmički pratilo 813 000, odnosno 19,6% gledatelja.

SAPUNICE, TELENOVELE I DRAMSKE SERIJE - "Ponos Ratkajevih" - prva hrvatska povijesna sapunica, zabilježila je veliku gledanost te je u kategoriji serija bila i najgledanija sa prosječnih 720 000 gledatelja. I dok je (pred/po)ratni vihor u Hrvatskoj svakodnevno pratilo prosječno 17,31%. gledatelja, najgledanija epizoda je 24. ožujka dostigla gledanost od 22,8%, odnosno gotovo milijun gledatelja.

POSEBNI DOGAĐAJI-  "Dora 2008" - tradicionalno najgledaniji domaći zabavni prijenos, finalna večer Dore (23. veljače) je i u 2008. godini opravdala tradiciju postigavši  20,37% gledanosti.

INFORMATIVNE I POLITIČKE EMISIJE - "Latinica" - politička emisija broj 1 u Hrvatskoj, već je niz godina najgledanija na području političkih, informativnih i zabavnih emisija! U 2008. godini prosječno je postizala 16,13% gledanosti, dok je gledateljima najzanimljivija Latinica emitirana 28. siječnja – gledalo ju je 937 000 Hrvata.

KVIZOVI GAME SHOW - "1 protiv 100" - stažom „najmlađi“  kviz na domaćem televizijskom tržištu od samog je početka svojom dinamičnošću i provjerenom kvalitetom Tarika Filipovića privukao gledatelje. U 2008. godini prosječno ga je, u dva termina tjedno, pratilo 17,49 % gledatelja, a rekordno je izdanje emitirano 27. siječnja – 26,2 %, odnosno gotovo 1 100 000 gledatelja!

ZABAVNE I MOZAIČNE EMISIJE - "Ples sa zvijezdama" - emisija koja je najzaslužnija za pravu malu plesnu renesansu u Hrvatskoj pred male je ekrane subotama privlačila gotovo milijun gledatelja, odnosno 22% gledatelja!

TEMATSKI SPECIJALIZIRANE EMISIJE - "Večera za 5" - kuharske čarolije nepoznatih kuhara privukle su veliki broj gledatelja pred TV ekran, prosječno svakog radnog dana 10% gledatelja

SPORTSKI EVENT -  EURO 2008 Poljska-Hrvatska -  reprezentacije na EURU pratio je očekivano i uobičajeno velik broj gledatelja. Promatrajući podatke, gotovo da se može reći kako su se Hrvati tih dana dijelili u dvije grupe – oni koji su Vatrene bodrili u Austriji i na one koji su ih pratili na HTV-u, dok je peoplemetar pokazao kako je najviše gledatelja privukao susret Hrvatske i Poljske: 37,14%, odnosno više od 1,5 milijuna gledatelja!

REALITY SHOW - "Farma" - novi je format reality show-a koji je donio veliko zadovoljstvo Novoj TV i gledanost 14,93%.

Naslovnica Život