Nakon višegodišnjeg marginaliziranja crveno-bijelih kockica kao najprepoznatljivijeg dijela hrvatske turističke promidžbe iz koje su gotovo potpuno nestali, Hrvatska turistička zajednica vraća se tim veselim kockicama koje su prije svega naši sportaši promovirali svojim uspjesima u svijetu.
Hrvatska će se tako u Londonu, gdje u ponedjeljak počinje Svjetski sajam turizma World Travel Market, po prvi put predstaviti novim promotivnim spotom HTZ-a uz postojeći slogan "Croatia, Full of Life". Kako smo saznali od Kristjana Staničića, direktora Glavnog ureda HTZ-a, hrvatski turizam publici će se u idućoj godini predstavljati putem svojih svjetski poznatih i popularnih građana.
Tako su glavni akteri novog promotivnog spota hrvatskog turizma glazbeni dvojac 2Cellos, glumica Zrinka...
StoryEditorOCM
ŽivotU znaku kockica
Hrvatski turizam vraća se dobroj staroj formuli: Modrić i Mandžukić nastupaju kao glavni promotori, a uključit će se još neke poznate face
4. studenog 2017. - 17:50
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?