Mozaik Showbizz

MINI VODIČ

Influencerice mogu zaraditi i do 250 tisuća eura godišnje, otkrila je Ella Dvornik, a mi smo istražili što je ključno da bi biznis bio uspješan; Baš u najvažnijoj stavci, naime, mnoge jako griješe

MINI VODIČ

Ela Dvornik je u razgovoru za "Glas Slavonije" otkrila koliko se može zaraditi na Instagramu. 

"Ženska influencerica s 50 tisuća pratitelja u prosjeku zaradi oko tisuću eura mjesečno, no to ne znači da ona ne može zaraditi i pet tisuća eura u nekom mjesecu.

Influenceri s više od 100 tisuća pratitelja mogu normalno zaraditi više od dvije tisuće eura, a oni s više od 200 tisuća, koji su ujedno i javne osobe, variraju između 50 i 250 tisuća eura godišnje." - ustvrdila je dobra poznavateljica profesije u kojoj je i sama iznimno uspješna.

A kako je ljubav prema modi zajednički nazivnik brojnim ženama, kao i želja da svoju ljubav pretoče u biznis i na taj način spoje ugodno s korisnim, društvene mreže, posebno Instagram, platforme su koje su se pokazale kao najuspješniji i najlakši put do ostvarenja snova, ali trnovit je to i težak put.

Jednostavna interakcija

Koliko god nam bilo čudno gledati poznate blogerice koje svakodnevno objavljuju fotografije iz svojeg svakodnevnog života, činjenica je da je posao influencera postao jedan od najpopularnijih na svijetu. Blogeri su u današnjem svijetu postali uzor mladim ljudima zbog toga što su to stvarne osobe s kojima je interakcija vrlo jednostavna.

Poslati poruku ili ostaviti komentar ispod fotografije, pitati savjet ili preporuku, na što oni s guštom odgovaraju, postali su sastavni dio života modnih blogera. Odlični odjevni komadi i modne kombinacije ostavljaju žene bez daha i daju im inspiraciju za unošenje daška glamura i u vlastiti život.

Osim modnih odabira, blogerice vrlo često svojim pratiteljima otkrivaju i "it" mjesta u gradu, dobru hranu ili daju beauty savjete na temelju proizvoda koje koriste.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alessandra Ambrosio (@alessandraambrosio) on



Svaki profil uspješne modne blogerice doveden je do savršenstva i uvijek se pazi na svaki detalj, a galerija fotografija izgleda kao mini priručnik za dobru kupnju.

Ako i vi sanjate o tome da od svojeg profila napravite uspješnu modnu stranicu koju će pratiti nekoliko tisuća pratitelja, a koja bi bila i uspješan posao, treba paziti na neke osnovne detalje.

Kao prvo, potrebno je mnogo sati rada i odricanja jer ništa ne dolazi preko noći. U moru profila posvećenih modi nužno je pronaći način da se istaknete u masi i isplivate na vrh, ali i da istovremeno ostanete svoji i autentični jer pratitelji upravo to cijene.

Jednostavnost je karakteristika koja krasi mnoge blogere jer treba na dobar i smislen način prezentirati svoju zamisao kako bi doprla do što većeg broja ljudi.


Pomno se planira odjeća koja će se nositi, usklađuje se šminka i odabire se mjesto fotografiranja koje treba u potpunosti odgovarati vašoj odjevnoj kombinaciji. Tek kad se to obavi, slijedi fotografiranje, provjera i uređivanje fotografija, te u konačnici i njihova objava.

Rezultati se ne mogu očekivati odmah, ali trud i iskrenost vrlo će brzo biti nagrađeni od pratitelja.

Plan objava

Prije nego što se upustite u pisanje bloga ili stvaranje Instagram profila kojim kanite privući respektabilan broj pratitelja, morate planirati. Upustiti se u to pa ništa ne objaviti desetak dana, ili nasumično objavljivati – sigurno vas neće dovesti do željenog rezultata.

Dosada je najgora

Ako pišete blog, povedite računa da sadržaj bude pismen, čitak i zanimljiv. Ne budite prestručni, predugi ili, što je najgore od svega, dosadni. Opustite se i pokušajte izvući iz sebe ono najbolje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

or brett whiteley

A post shared by Maja (@majawyh) on

Ako objavljujete na Instagramu, vodite računa o detaljima, potrudite se da fotografija govori puno toga, a opet da oni koji vas prate nemaju dojam da su takvu fotku vidjeli već sto puta. Ne zvuči jednostavno, zbog toga što i nije... Zato – potrudite se.

'Ono nešto'

Iako uspjeh nećete ostvariti preko noći, vodite računa da u svojim objavama djelujete iskreno i spontano. Fejkere se nakon nekog vremena lako prepozna. Ako imate onaj famozni "faktor X", imate dobar mot i lifestyle vrijedan pažnje, možete se nečemu nadati.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy Birthday, Z!! The Chickenest of legs. 🍗 @zackerymichael

A post shared by Alexa Chung (@alexachung) on


Svaštarenje

Ako su, primjerice, moda, putovanja i gastronomija u fokusu vašeg zanimanja, to je u redu. Baš kao što je u redu da su to videoigre ili gadgeti. Ali ako previše svaštarite i želite pokazati na svojem profilu da se razumijete u sve i svašta, teško da ćete biti uvjerljivi. Odlučite se samo za one segmente za koje vjerujete da ste u njima stvarno dobri.



'Ofrlje' fotografije

Nemojte posustajati ako vaš trud ne daje rezultate prvo vrijeme. Malo tko se probio u prvih mjesec, dva... Radije ne razbijajte glavu time, nego se usredotočite na kvalitetu fotografija. Fotke snimljene "ofrlje" nikome neće biti predmet interesa.

Ponekad se za dobru fotografiju valja namučiti, i po nekoliko sati. Nemojte misliti da ćete vi biti pametniji od njih i prosječnom fotografijom steći popularnost.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buongiorno 🇮🇹🍹

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

Naslovnica Showbizz