Mozaik Showbizz

KORIZMENI MARKETING

Pogledajte kako se Lidija Bačić željela usporediti s Ronaldom: publika nije najoduševljenija, što vi kažete na ovu ironiju?!

KORIZMENI MARKETING

Još se nije dobro ni slegnula prašina koju je svojom golotinjom na Instagramu podignula Lidija Bačić, a pjevačica se već pobrinula podići novu prašinu.

Naime, Lidija, koja je sebi nadjenula umjetničko ime na tragu Lepe Brene nekoć (Lile Nacionale alla Brena Nacionale), inače deklarirana vjernica, "jušto" je na prvi dan korizme ogolila stražnjicu, te indirektno poručila onima koji se odriču cigareta, mesa i čokolade da ona može i bez – mudanata.

A da performans "no mudante" ne padne u zaborav, tobože moralistički obrušila se (i opet na "Instaču") na reklamiranje donjeg rublja od strane jednog od najboljih nogometaša današnjice, Christiana Ronalda.

Vjerojatno ponosna zbog svoje lukavosti, Lile je najprije "bacila kost" tobože kritizirajući Ronalda, da bi ga potom "ingeniozno" usporedila sa samom sobom po pitanju marketinških alata za kojima oboje, uspješni kakvi već jesu, posežu.


Ne znam kako vi gledate na to, ali meni je pročitati u istoj rečenici Lidiju Bačić i Christiana Ronalda upravo neumjesno. No, ona se već smiono usporedila i s Freddiejem Mercuryjem i Beyonce, pa zašto ne bi i s njim?

Na koncu, moramo Lili Nacionale odati priznanje da je uspjela privući pozornost javnosti, jer evo i mi sad pišemo o njoj. Točnije, o njezinoj goloj stražnjici, čiji je zasljepljujući bljesak potamnio cijeli njezin glazbeni opus. Riječju, od dupeta se pjesma ne vidi (ne čuje).

Pa koji umjetnik to ne bi poželio?

Naslovnica Showbizz