Mnogima je puna kapa pripadnika klana Kardashian/Jenner, a odnedavno se to primjećuje i na globalnoj razini, odnosno u prodaji časopisa čije naslovnice krase ponajprije ženski članovi obitelji.
Nekoliko je časopisa, naime, zabilježilo značajan pad prodaje izdanja na kojima se nalazila jedna ili više reality zvijezda te obitelji, a Cosmopolitanu je prodaja izdanja od studenoga prošle godine pala za čak 18 posto.
Tada je naslovnicu krasilo svih šest Kardashian/Jenner žena. Samo se Caitlyn Jenner istaknula: srpanjsko izdanje Vanity Faira, na čijoj se naslovnici prvi put službeno pojavila kao žena, prodan je u 432.923 primjerka, što je bilo 264 posto više od polugodišnjeg prosjeka.
Nekoliko je časopisa, naime, zabilježilo značajan pad prodaje izdanja na kojima se nalazila jedna ili više reality zvijezda te obitelji, a Cosmopolitanu je prodaja izdanja od studenoga prošle godine pala za čak 18 posto.
Tada je naslovnicu krasilo svih šest Kardashian/Jenner žena. Samo se Caitlyn Jenner istaknula: srpanjsko izdanje Vanity Faira, na čijoj se naslovnici prvi put službeno pojavila kao žena, prodan je u 432.923 primjerka, što je bilo 264 posto više od polugodišnjeg prosjeka.