Mozaik Showbizz

potaknut smrću dina dvornika, splitski marketinški maher uputio prijedlog hrvatskoj glazbenoj uniji da kultni prostor postane nešto više

Inicijativa: Prokurative pretvoriti u Trg slave splitske glazbe!

potaknut smrću dina dvornika, splitski marketinški maher uputio prijedlog hrvatskoj glazbenoj uniji da kultni prostor postane nešto više

Nisu li Tijardović, Runjić, Dino, Oliver, Seve, Huljić zaslužili memorijalni park hrvatske pop-glazbe na otvorenom, obrazlaže Željko Erceg

Potaknut iznenadnom smrću Dina Dvornika, Željko Erceg, alfa i omega splitske marketinške agencije “Artur Erceg”, “zavrtio” je jednu svoju staru ideju -promoviranje Prokurativa u “Trg slave splitske glazbe”. 

Na to ga je, kaže Erceg, ponajviše potaknula činjenica da je Split dao toliko vrsnih, naširoko prihvaćenih i prepoznatih pjevača, skladatelja, tekstopisaca, instrumentalista..., a da sami glazbenici nikada nisu zatražili ni predložili način obilježavanja njihova doprinosa popularnosti grada pod Marjanom.

- Previše je njih svojim biografijama u pozitivnom smislu širilo ime Splita da bi gradske uprave ostale gluhe na činjenicu da Split pozitivan imidž duguje i glazbi. Nisu li i Tijardović i Runjić, ali i Dražen Vrdoljak i Dino Dvornik na milijunskom tržištu bili prepoznati kao ‘splitski’? Nije li ime našega grada od Maribora do Skopja poznato po Oliveru, Huljiću, Gibonniju, Severini, Graši, Zeki, Meri, Tediju, Jappi, Banu, Lukyju, ‘Magazinu’, Peci..., nekoć Đorđu, Tomi, Viloviću, Trumbiću, ‘Delfinima’, ‘Đavolima’, ‘Metku’, ‘ Dalekoj obali’, danas ‘TBF’-u”, naglašava Erceg.

Idejni začetnik projekta “ Sport Split - World Port of Sport”, globalne PR priče o Splitu, smatra da bi Prokurative trebale postati svojevrsni “memorijalni park hrvatske pop-glazbe na otvorenom”.

- Bio bi to park s otisnutim pločicama posvećenima glazbenicima, ali i događajima ili skladbama koje su širile imidž Splita izvan Dalmacije - kaže Željko Erceg.

- U vješto osmišljenom projektu Prokurative bi mogle postati mjesto koje bi turisti posjećivali u bilo koje doba godine. Pritom bi kupovali glazbene suvenire na originalnome mjestu ili bi u postavu muzeja splitske glazbe, koji bi se mogao aktivirati u jednom od obližnjih zatvorenih gradskih prostora, uz interaktivni džuboks mogli preslušavati stare hitove, pregledavati stare festivalske videozapise, pa čak i snimiti vlastite, karaoke izvedbe nekog od hitova - niže ideje direktor splitske marketinške agencije, koji je svoj prijedlog o brandiranju Prokurativa adresirao i na splitsku podružnicu Hrvatske glazbene unije.

mirela goreta

Naslovnica Showbizz