StoryEditorOCM
Showbizpotaknut smrću dina dvornika, splitski marketinški maher uputio prijedlog hrvatskoj glazbenoj uniji da kultni prostor postane nešto više

Inicijativa: Prokurative pretvoriti u Trg slave splitske glazbe!

Piše PSD.
17. rujna 2008. - 20:52

Potaknut iznenadnom smrću Dina Dvornika, Željko Erceg, alfa i omega splitske marketinške agencije “Artur Erceg”, “zavrtio” je jednu svoju staru ideju -promoviranje Prokurativa u “Trg slave splitske glazbe”. 

Na to ga je, kaže Erceg, ponajviše potaknula činjenica da je Split dao toliko vrsnih, naširoko prihvaćenih i prepoznatih pjevača, skladatelja, tekstopisaca, instrumentalista..., a da sami glazbenici nikada nisu zatražili ni predložili način obilježavanja njihova doprinosa popularnosti grada pod Marjanom.

- Previše je njih svojim biografijama u pozitivnom smislu širilo ime Splita da bi gradske uprave ostale gluhe na činjenicu da Split pozitivan imidž duguje i glazbi. Nisu li i Tijardović i Runjić, ali i Dražen Vrdoljak i Dino Dvornik na milijunskom trž...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 12:13