StoryEditorOCM
LjepotaTrik je u pakiranju

Proizvod poznate hrvatske dizajnerice postao hit na svjetskom tržištu: nastao inspiriran našom najčišćom rijekom, a ključan detalj je u zanimljivoj ambalaži

25. ožujka 2018. - 11:06

Još jedan hrvatski potpis poznate dizajnerice Izvorke Jurić pronašao je svoje mjesto i publiku na svjetskom tržištu. Prestižni američki časopis "The Dieline" u svojoj selekciji izvrsne ambalaže objavio je potpuno organsku i ručno rađenu liniju prirodnih kozmetičkih proizvoda "Plasinia".

Kao još jedan primjer identiteta hrvatskog proizvoda, pridružen je bogatom opusu dizajnerskih radova kojim je ova domaća dizajnerica izrasla u sinonim za dizajn ambalaže u Hrvatskoj. Linija prirodnih kozmetičkih proizvoda, inspirirana geo-lokacijom Like, stvorena je od samoniklog bilja i vode iz rijeke Gacke, druge najčišće rijeke na svijetu, a važan segment brendinga ovog premium proizvoda potpisuje ˝Design Bureau Izvorka Jurić˝.

- Dizajnirati identitet novog proizvoda veliki je iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 05:40