Mozaik Gastro

Ručak za čas

Počne otvaranjem konzerve, a završi kao preukusan obrok: ova jeftina hrana može poslužiti kao savršena baza, zamiješajte punjenje za lagani burrito ili genijalan umak u trenu

Ručak za čas

U nedostatku ideja za sočan ručak ili večeru, možete posegnuti za konzervama i na vrlo lagan način spremiti ukusan obrok. MBG donosi pet jednostavnih recepata koje svatko može napraviti. 

Vječno pitanje - je li konzervirana hrana zdrava? Nutricionisti konačno otkrivaju koje su opcije najzdravije, a razbijaju i neke od najčešćih zabluda

1. Umak od bijelog graha

Ocijedite i isperite limenku bijelog graha, a zatim dodajte u mikser. Ubacite 3 češnja oguljenog češnjaka, limunski sok, naribani limun, prstohvat sušenog origana, malo svježeg peršina, bosiljka, timijana ili bilo koje druge biljke koju imate pri ruci, ¼ žličica morske soli finog zrna i oko ¼ šalice maslinovog ulja.

Umutite sve dok ne postane glatko i kremasto (po potrebi dodajte još maslinovog ulja) i dodajte još soli po ukusu.

Umak možete nanijeti na kruh, primjerice s rajčicom, lukom i salatom i dobit ćete ukusan sendvič.  

2. Curry od slanutka

Nasjeckajte 1 žuti luk i dodajte u srednji lonac s ghee maslacem ili kokosovim uljem. Na srednje jakoj vatri pirjajte dok ne porumeni, a zatim dodajte ½ čajne žličice mljevene kurkume, curry praha, đumbira i češnjaka.

Kuhajte 1 minutu, dok začini ne postanu mirisni, zatim dodajte 1 limenku ocijeđenog i ispranog slanutka, te 1 limenku kokosovog mlijeka. Kad smjesa proključa, umutite u nekoliko šaka špinata. Završite s cijeđenjem soka od limete, a zatim poslužite preko riže.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chickpea (@ilovechickpea) on

3. Burrito od sira i graha

Ocijedite i isperite limenku graha, a zatim je dodajte u mali lonac s kapljicom avokadovog ulja i po 1 žličicu češnjaka i luka u prahu, plus ¼ žličice sitnozrnate soli. Lagano zagrijte, pirjajte vilicom, sve dok grah ne bude zagrijan i glatke tekstura. Umotajte u tortilju bez žitarica s malo pasiranog sira, salate i omiljene salse za savršen obrok.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Salsa - Mexican Inspired (@salsa_mexican_inspired) on

4. Engleski doručak

Otvorite limenku graha i nježno zagrijte preko štednjaka ili u mikrovalnoj. Dok se grah zagrijava, napravite kajganu od 2 jaja. Poslužite s komadom kruha.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Flyland Food Park (@flyland.foodpark) on

5. Juha od crnog graha

U srednjem loncu pirjajte 1 narezan crveni luk u ulju maslaca ili avokada na srednjoj vatri. Dodajte 2 režnja nasjeckanog češnjaka, 1 limenku ispranog, crnog graha; i dovoljno povrća. Kuhajte na laganoj vatri, a zatim u blenderu pirjajte sok od 1 limete dok se smjesa ne sjedini. Na vrhu poslužite s grizom običnog jogurta.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EPISD Eat Smart Cafe (@episdeatsmart) on

Naslovnica Gastro