Peti DAMconf u Zagrebu, 15. studenog 2018
Tehnologija je promijenila način na koji komuniciramo, ponašamo se u društvu, održavamo veze. Svjedočimo tek početku promjene, jer najveće tek slijede.
Googleov osobni asistent uskoro će nas naručivati kod doktora, frizera ili financijskog savjetnika. Hologrami će zamijeniti recepcionere i domaćine. Umjesto tipkanja uređajima ćemo upravljati glasom ili pokretom.
Kakav li će utjecaj ova nova ponašanja i trendovi imati na marketing?
Bliže nego što mislimo
Ova budućnost možda naoko djeluje daleko, no trendovi pokazuju drugačije. Kad su u kućanstva uvedeni struja i telefon, trebalo je 25-30 godina da ih prihvati tek 10% domaćinstava (Harvard Business Review, 2013). Nakon što su pametni telefoni stigli na tržište, za manje od 10 godina po...
StoryEditorOCM
Društvena mrežaPeti DAMconf u Zagrebu
Emoji zamjenjuju tekst – što je sljedeće?
31. srpnja 2018. - 12:48
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?