More Vijesti

Zašto trajekt s Molata putuje poluprazan

'Jadrolinija' uvela mogućnost rezervacije karata, na rivi ostaju samo oni koji nisu rezervirali mjesto!

Zašto trajekt s Molata putuje poluprazan

Od ove godine "Jadrolinija" je uvela mogućnost rezervacije karata po putovanjima. Karte se mogu rezervirati u agencijama "Jadrolinije", ali i preko internetske stranice toga prijevoznika.

Ta je nova mogućnost, uz svoje prednosti, dovela i do nekih problema, točnije nerazumijevanja ove nove mogućnosti. Problem su nam dojavili stanovnici Molata, koji kažu kako "Jadrolinijin" trajekt koji ljeti jednom dnevno plovi od Zadra do Molata i natrag, s otoka zna otploviti poluprazan usprkos tome što je na trajektnom pristaništu bilo još vozila za ukrcaj. A to onima koji su ostali znači još jedan dan nepotrebnog čekanja do novog trajekta.
Uputili smo odgovornima u riječkoj "Jadrolinijinoj" centrali pitanja o ovom problemu i dobili odgovor.
– Trajekt na liniji 433 plovi na relaciji Ist (Kosirača) – Molat – Žverinac – Sestrunj – Rivanj – Zadar (Gaženica). Sustav prodaje (rezervacije) karata po putovanju uveden je ove godine. On u principu znači da svaki putnik može kupiti kartu za određeni polazak i time ima osigurano mjesto za svoje vozilo. Kartu je unaprijed moguće kupiti putem naše web-stranice ili u agencijama "Jadrolinije". Osim prostora garaže koji je pušten u slobodnu prodaju, postoji i određeni prostor koji se drži u alotmanu za teret i teretna vozila kako opskrba otoka ne bi došla u pitanje. Poluprazan trajekt iz Molata ne znači da na trajektu do luke Gaženica ima slobodnog prostora, budući da se vozila krcaju i karte prodaju i u Žverincu, Sestrunju i Rivnju. Za sada nismo zaprimili reklamacije na neukrcana vozila u luci Molat – kažu u "Jadroliniji" o svojim polupraznim trajektima.
Pa onda i mi našim čitateljima, a "Jadrolinijim" putnicima, savjetujemo da se najprije s reklamacijom obrate "Jadroliniji". Ili da na vrijeme rezerviraju mjesto na trajektu.

Naslovnica Vijesti