Dalmacija Zadar

biogradska tvrtka u borbi za svakogA gosta

Ilirija ulaže 2,8 milijuna kuna u marketing

biogradska tvrtka u borbi za svakogA gosta

U prošloj turističkoj sezoni u svim objektima tvrtke Ilirija, jednom od najuspješnijih poduzeća u Zadarskoj županiji, ostvareno je rekordnih 417.129 noćenja.

To je zapravo 50 posto ukupnih noćenja grada Biograda na Moru te čak četiri puta više u odnosu na najbolju prijeratnu turističku sezonu, ljeto 1990. godine, kada je zabilježeno 97 tisuća noćenja. Ilirija u svom sastavu ima Ilirija hotele, Marinu Kornati u Bigradu te kamp Soline.

- Ovogodišnja turistička sezona odvija se u okrilju recesije koja je zahvatila naša tradicionalna tržišta s kojih nam dolazi oko 70 posto gostiju. Svjesni velike konkurencije iz susjednih mediteranskih zemalja te nimalo ohrabrujućih najava i predviđanja u odnosu na prošlu sezonu, izdvojili smo značajna sredstva za promidžbene aktivnosti.

Unatoč globalnoj ekonomskoj krizi, Ilirija ima plan za ostvarivanje prošlogodišnjih rezultata, stoga smo za promidžbene aktivnosti u ovoj kriznoj sezoni izdvojili 375 tisuća eura ili oko 2,8 milijuna kuna. Po gostu bi to bilo izdvajanje od 4,7 eura, odnosno 35 kuna, jer predstoji iznimno teška borba za zadržavanje tržišta.

Riječ je o intenzivnoj i ciljanoj promidžbi na domaćem i europskom tržištu promovirajući kako Biograd na Moru, tako i Zadarsku županiju oglašavanjem u specijaliziranim europskim vodičima i publikacijma, turističkim časopisima i katalozima, najtiražnijim dnevnim novinama, TV i radiopostajama, outdoor i internetskom oglašavanju te sudjelovanju na turističkim sajmovima – kaže Jasmina Kulaš, voditeljica ureda direktora korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću u Iliriji, te napominje da ta velika tvrtka, orijentirana na turizam, spremno ulazi u dosad najneizvjesniju turističku sezonu ne samo dodatnim ulaganjem u promociju već i ulaganjem u kvalitetu usluge, jer jedino kvaliteta garantira povratak gostiju i u najtežim vremenima.

nikolina radić ančić/Epeha

Naslovnica Zadar